Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Conèixer l’estructura, el funcionament i la gestió de l’empresa, parant una atenció especial a les empreses de producció i difusió audiovisual. |
| A7 |
Dominar els fonaments teòrics i pràctics de l’exercici del periodisme audiovisual. |
| A8 |
Comprendre l’estructura del sistema audiovisual de Catalunya (estructura, polítiques, finançament i funcionament) en el context espanyol, europeu i mundial. |
| A11 |
Dominar el marc jurídic de la comunicació audiovisual, tant en matèria de drets fonamentals com des del punt de vista del dret mercantil. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva en el camp de la Comunicació Audiovisual. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concrets. |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics o professionals. |
| B10 |
Tendir cap a la qualitat. |
| B11 |
Tenir capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a les noves situacions. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Coneix el funcionament d’una empresa de comunicació audiovisual
| | A7 |
És capaç d’integrar-se en les rutines laborals de les empreses de comunicació audiovisual
| | A8 |
S'adapta a les activitats de les empreses de comunicació audiovisual, al seu marc legal, al seu finançament i a la seva posició en el sistema mediàtic
| | A11 |
Treballa respectant els drets fonamentals que es deriven de les professions comunicatives
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d'acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
Pren decisions encertades mostrant seguretat i coherència i d’acord amb una sistemàtica
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d’acord amb una sistemàtica
| | B5 |
Actua constructivament per afrontar els conflictes de l’equip
Amb la seva forma de comunicar i relacionar-se contribueix a la cohesió del grup
| | B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Sap respondre a les preguntes que se li formulen
| | B8 |
Planifica una avaluació dels resultats dels projectes
Concreta els objectius a llarg termini en objectius operatius
| | B10 |
Té motivació per la qualitat
| | B11 |
Té capacitat innovadora, emprenedora i d'adaptació a noves situacions
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
| | C6 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
<p>DESENVOLUPAMENT DE LES PRÀCTIQUES </p><div><br /></div><div>- Sessió informativa </div><div>Sessió informativa on s'explica la finalitat i funcionament de les
pràctiques externes. </div><div><br /></div><div>- Selecció de posició de pràctiques </div><div>En iniciar el curs, i després de la sessió informativa, l'alumnat, a
partir del llistat d'empreses disponible, tria les empreses en les quals
li agradaria fer la seva estada i envia la seva petició a la
coordinadora de pràctiques. </div><div><br /></div><div>- Estada / execució de pràctiques </div><div>Estada de pràctiques segons el període i horaris acordats al conveni de
pràctiques. </div> |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
0 |
0 |
0 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
0 |
2 |
2 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
300 |
300 |
Treballs |
|
0 |
2 |
2 |
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Sessió informativa on s'expliquen la finalitat i funcionament de les pràctiques externes. |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
Estada de pràctiques |
Realització de l'estada de pràctiques segons l'acordat al conveni. |
Treballs |
Realització d'una memòria de pràctiques en finalitzar l'estada de pràctiques. |
Atenció personalitzada |
|
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
L'alumne/a tindrà dos intelocutors al llarg de les seves pràctiques: la coordinadora de pràctiques de la universitat i el tutor o tutora de l'empresa, el que implica la relació amb tot dos.
Mecanismes de coordinació i seguiment: la coordinadora de pràctiques vetllarà pel bon funcionament de les pràctiques. Les empreses i l'alumnat poden adreçar-se a la coordinadora per resoldre dubtes i comentar les incidències que considerin oportunes.
L'atenció personalitzada es pactarà individualment. L'alumnat haurà d'enviar un correu-e a la coordinadora de pràctiques per acordar una cita. Tot i així, hi haurà una hora d'atenció setmanal que es gestionarà a través del moodle.
Tota la informació sobre els procediments de les pràctiques externes estarà disponible a moodle.
|
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Estada de pràctiques |
|
Qualificació per part de l'empresa. |
75% |
|
Treballs |
|
Autoavaluació justificada a través d'una memòria de pràctiques. |
25% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
La qualificació de pràctiques depèn de dos elements: Memòria de pràctiques i autoavaluació (25% de la nota) Avaluació per part de l'empresa (75% de la nota) Cada estudiant estarà tutoritzat durant la seva estada de pràctiques per un professor de la URV i per un responsable de l'empresa on la desenvoluparà, els quals s'encarregaran d'avaluar-lo en funció de la seva capacitat d'adaptació i la seva actitud davant de les tasques que se li encomanin. La segona convocatòria té els mateixos elements que la primera convocatòria i s'avalua seguint els mateixos criteris. S'avaluen en segona convocatòria aquelles persones que, per terminis, no hagin finalitzat les seves pràctiques en primera convocatòria o tinguin pendents alguns dels elements de l'avaluació (ja sigui perquè esperen l'avaluació de l'empresa o perquè entreguen la memòria en el termini fixat per la segona convocatòria). |
Bàsica |
|
no correspon |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|