Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recollir en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Tema |
Subtema |
Revision of the basic tenses
|
Present Simple and Continuous
Past Simple and Continuous
Present and Past Perfect
Future Simple and Going to |
Auxiliary and Modal verbs |
Present and past |
Nouns |
Countable and uncountable nouns |
Articles and pronouns |
A, the, there
Personal, Possessive, Relative, Demonstrative Pronouns |
Adjectives and adverbs |
Order and classification of adjectives and adverbs |
Basic punctuation related to writing skills |
The use of comma, semi-colon, colon, inverted commas, full-stop etc. |
Comparatives and Superlatives |
Structure and application |
Vocabulary |
Body and Clothes
Travel and Holidays
Living space
Food and Drink
Places
Personal matters
Family and friends
Money and Shopping |
Communicative skills |
Listening and Reading
Speaking and Writing |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
2 |
5 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
15 |
16 |
Sessió Magistral |
|
15 |
0 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
0 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
36 |
37 |
Treballs |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves mixtes |
|
1.5 |
7 |
8.5 |
Proves objectives de tipus test |
|
3 |
14 |
17 |
Proves pràctiques |
|
1.5 |
7 |
8.5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
Level test |
Presentacions / exposicions |
3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.
Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques |
Sessió Magistral |
Introduction and revision of several grammar structures |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Resolució de problemes, exercicis |
Solve students' doubts related to homework. |
Treballs |
Homework and extra-practice if needed |
Descripció |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Oral presentations and teamworks. Oral and pronunciation skills will be assessed.
|
30% |
Proves mixtes |
|
A vocabulary assignment will be completed in order to test student's vocabulary acquired. |
15% |
Proves pràctiques |
|
Recording project. Oral and pronunciation skills will be assessed. |
15% |
Proves objectives de tipus test |
|
Two Grammar Tests including grammar points and structures studied and reviewed. Listening and reading comprehension tests might be including. |
30% |
Altres |
|
Regular attendance and participation in class |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
, , ,
, New Inside Out Intermediate, , Macmillan
Michael Vince, Intemediate Language Practice , , Macmillan
, bbc web page, ,
|
|
Complementària |
Murphy, English Grammar in Use - Intermediate , , Cambridge
, http://www.macmillandictionary.com/, ,
, http://www.wordreference.com/es/, ,
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|