DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12254003
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12254002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant This course intends to develop and achieve the communicative skills and competences corresponding to the independent user (level B1) of CEFR. At the end of the course the student should be able to cope with the problems in everyday life situations handling suitable vocabulary and fluency to the corresponding level.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Identifica els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los corregir
Coneix el sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l'expressió oral
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recollir en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Revision of the basic tenses





Present Simple and Continuous
Past Simple and Continuous
Present and Past Perfect
Future Simple and Going to
Auxiliary and Modal verbs Present and past
Nouns Countable and uncountable nouns
Articles and pronouns A, the, there
Personal, Possessive, Relative, Demonstrative Pronouns
Adjectives and adverbs Order and classification of adjectives and adverbs
Vocabulary Body and Clothes
Travel and Holidays
Living space
Food and Drink
Places
Personal matters
Family and friends
Money and Shopping
Communicative skills Listening and Reading
Speaking and Writing

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
3 2 5
Presentacions / exposicions
A1
C1
1 15 16
Sessió Magistral
A1
15 0 15
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
C1
30 0 30
Resolució de problemes, exercicis
A1
C1
1 36 37
Treballs
A1
C1
0.5 10 10.5
Atenció personalitzada
A1
C1
3 0 3
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Level test
Presentacions / exposicions 3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.

Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques
Sessió Magistral Introduction and revision of several grammar structures
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Resolució de problemes, exercicis Solve students' doubts related to homework.
Treballs Homework and extra-practice if needed
Atenció personalitzada

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A1
C1
Oral presentations and teamworks. Oral and pronunciation skills will be assessed.
20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of an exam at the end of a course (60%).

Students will do two oral presentations (20% each) during the course.
The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%).

Fonts d'informació

Bàsica , , ,
, New Inside Out Intermediate, , Macmillan
Michael Vince, Intemediate Language Practice , , Macmillan
, bbc web page, ,

Complementària Murphy, English Grammar in Use - Intermediate , , Cambridge
, http://www.macmillandictionary.com/, ,
, http://www.wordreference.com/es/, ,

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent