Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Coneix el sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l'expressió oral
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Tema |
Subtema |
Communicative skills |
Listening and Reading
Speaking and Writing |
News Stories/Crime
|
Verb patterns. Passive Structures.
Adjectives to describe celebrities.
Headline language.
|
Journey: Travel, Places, Holidays |
Verb patterns. Passive structures.
Adjectives to describe celebrities.
Crime. Headline language. |
Opinions: Stereotypes, Books, Films |
Reported statements and questions.
-ed and -ing adjectives. |
Childhood |
Defining relative clauses. First Conditional.
Phrasal verbs. Verb-noun collocations.
'Make' and 'let. |
Age |
Unreal conditionals: Second and Third Conditional.
Wishes and regrets.
Adverbs of attitude and manner.
|
Style: Fashion, Appearance, Routine |
Adjective order.
'Have something done'.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
2 |
5 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
15 |
16 |
Sessió Magistral |
|
15 |
0 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
0 |
30 |
Treballs |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
36 |
37 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
4 |
29 |
33 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation
Level test |
Presentacions / exposicions |
3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.
Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques |
Sessió Magistral |
Introduction and revision of several grammar structures |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities. |
Treballs |
Homework and extra-practice if needed |
Resolució de problemes, exercicis |
Solve students' doubts related to homework. |
Atenció personalitzada |
Students will have the opportunity to consult the teacher and receive a more personal help and guidance. |
Descripció |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Oral presentations and teamworks. Oral and pronunciation skills will be assessed.
|
40% |
Proves de desenvolupament |
|
Two partial exams |
50% |
Altres |
|
Students' participation and attendance 10% |
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (25% each). Students will do two oral presentations (20% each) during the course. Additionaly, students' participation and attendance in class will count as 10% of the total grade. The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%). |
Bàsica |
, www.wordreference.com, ,
, New Inside Out Intermediate, , Macmillan
Michael Vince, Intemediate Language Practice , , Macmillan
, www.bbclearningenglish.com, ,
|
|
Complementària |
, , ,
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|