DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12254003
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12254002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant This course intends to develop and achieve the communicative skills and competences corresponding to the independent user (level B1) of CEFR. At the end of the course the student should be able to cope with the problems in everyday life situations handling suitable vocabulary and fluency to the corresponding level.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Coneix el sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l'expressió oral
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Communicative skills Listening and Reading
Speaking and Writing
News Stories/Crime



Verb patterns. Passive Structures.
Adjectives to describe celebrities.
Headline language.

Journey: Travel, Places, Holidays Verb patterns. Passive structures.
Adjectives to describe celebrities.
Crime. Headline language.
Opinions: Stereotypes, Books, Films Reported statements and questions.
-ed and -ing adjectives.
Childhood Defining relative clauses. First Conditional.
Phrasal verbs. Verb-noun collocations.
'Make' and 'let.
Age Unreal conditionals: Second and Third Conditional.
Wishes and regrets.
Adverbs of attitude and manner.
Style: Fashion, Appearance, Routine Adjective order.
'Have something done'.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
3 2 5
Presentacions / exposicions
A1
C1
1 15 16
Sessió Magistral
A1
15 0 15
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
C1
30 0 30
Treballs
A1
C1
0.5 10 10.5
Resolució de problemes, exercicis
A1
C1
1 36 37
Atenció personalitzada
A1
C1
3 0 3
 
Proves de desenvolupament
A1
C1
4 29 33
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Level test
Presentacions / exposicions 3 minutes talk:
students will choose a topic and will have to prepare an oral presentation about it.

Vocabulary teamwork:
students will prepare a vocabulary unit from the grammar book in groups and expose it in class using a variety of presentation techniques
Sessió Magistral Introduction and revision of several grammar structures
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Treballs Homework and extra-practice if needed
Resolució de problemes, exercicis Solve students' doubts related to homework.
Atenció personalitzada Students will have the opportunity to consult the teacher and receive a more personal help and guidance.

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
A1
C1
Oral presentations and teamworks. Oral and pronunciation skills will be assessed.
40%
Proves de desenvolupament
A1
C1
Two partial exams 50%
Altres  

Students' participation and attendance 10%

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (25% each).

Students will do two oral presentations (20% each) during the course.

Additionaly, students' participation and attendance in class will count as 10% of the total grade.

The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%).


Fonts d'informació

Bàsica , www.wordreference.com, ,
, New Inside Out Intermediate, , Macmillan
Michael Vince, Intemediate Language Practice , , Macmillan
, www.bbclearningenglish.com, ,

Complementària , , ,

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent