DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA I Codi 12254118
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Primer
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
Adreça electrònica 0
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Professors/es
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
Descripció general i informació rellevant Acquisition of grammatical competence and knowledge appropriate to level B2 (CERF), with a main focus on the Verb Phrase. and related elements.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Tense and aspect. Future time. Reference to past and present time. Additional semantic implications of tense and aspect. Reference to future time. Semantic nuances of each form.
Passive voice. Interrogative forms. Passive infinitive, double object passives, pseudo-passive constructions. ‘Wh’ questions, subject/object questions, embedded questions, negative questions, question tags.
Reporting. Tense and mood in reported speech. Reporting offers, orders, suggestions, intentions, etc.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A1
B1
B2
10 0 10
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
B1
B4
B5
40 0 40
Estudis previs
A1
B1
B4
0 15 15
Resolució de problemes, exercicis
A1
B1
B4
0 40 40
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
B2
B4
0 38 38
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
A1
B1
B4
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Additional exercises designed to check student's current knowledge and command of each new topic, and detect any areas which may require special attention.
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge Portfolio to be submitted as required by course instructors, containing all coursework (as well as the corresponding corrections and annotations), plus a detailed final self-assessment report.

Atenció personalitzada
Descripció
Reviews of portfolios or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
B1
B4
B5
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises.
9%
Resolució de problemes, exercicis
A1
B1
B4
Correct, punctual and complete processing of exercises done out of class. 9%
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
A1
B2
B4
Full completion of coursework. Regular and appropriate use of self-corrections, together with annotations, explanations, etc. Evidence of self-learning initiatives. Quality of Final Reports. 27%
Proves mixtes
A1
B1
B4
Written tests (85% practical, 15% theory) closely based on course content. 55%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Segona Convocatòria will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course (all of which must be answered by every student). The marks for "Problem solving and (class) exercises", and "Portfolios/Learning folder" above (as well as their overall relative value) will be maintained for Segona Convoc. whenever this proves favourable.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press

The above two items are indispensable course material for both English Language 1 and 2. In both cases, students should acquire them with answers, and in the first case, with CD-Rom.

Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
LLENGUA ANGLESA II/12274106


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
 
Altres comentaris
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent