Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Tema |
Subtema |
Present and past |
|
Future |
|
Modals |
|
Linking verbs |
|
Verbs and complementation |
|
Basic multi-word verbs |
|
Passives |
|
Reporting |
|
Subjunctive |
|
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
12 |
6 |
18 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
40 |
0 |
40 |
Estudis previs |
|
1 |
19 |
20 |
Treballs |
|
2 |
42 |
44 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
20 |
21 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation of the most difficult course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed and corrected in the class sessions to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Self-learning sessions at home. Reviewing and revising for written tests. |
Treballs |
Students will have to do a mini-project about a specific grammar aspect. |
Resolució de problemes, exercicis |
Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so. |
Atenció personalitzada |
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).
|
Descripció |
Reviews of papers or tests.
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises. |
10% |
Treballs |
|
Miniproject.
Final report. |
20%
10% |
Proves mixtes |
|
Written tests closely based on course content. |
60% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Segona Convocatòria will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course.
|
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press
|
The above two items are indispensable course material for both English Language 1 and 2. In both cases, students should acquire them with answers, and in the first case, with CD-Rom. Other useful sources Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. Swan, M.Practical English Usage.Oxford: OUP. |
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
LLENGUA ANGLESA II/12274106 |
|
Assignatures que es recomana haver cursat prèviament |
ANGLÈS I/12274002 | ANGLÈS II/12274003 |
|
|
Altres comentaris |
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|