DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA I Codi 12254118
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
Adreça electrònica andrearoxana.bellot@urv.cat
sara.miguel@urv.cat
Professors/es
BELLOT ., ANDREA ROXANA
MIGUEL GOMEZ, SARA
Web
Descripció general i informació rellevant Acquisition of grammatical competence and knowledge appropriate to level B2 (CERF), with a main focus on the verb phrase and related elements.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Present and past
Future
Modals
Linking verbs
Verbs and complementation
Basic multi-word verbs
Passives
Reporting
Subjunctive

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
C1
1 0 1
Sessió Magistral
C1
12 6 18
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
C1
40 0 40
Estudis previs
C1
1 20 21
Treballs
C1
2 42 44
Resolució de problemes, exercicis
C1
1 20 21
Atenció personalitzada
C1
2 0 2
 
Proves mixtes
C1
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation of the most difficult course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed and corrected in the class sessions to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Self-learning sessions at home. Reviewing and revising for written tests.
Treballs Students will have to write a final report in which they assess different aspects of the subject and their own learning process.
Resolució de problemes, exercicis Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so.
Atenció personalitzada Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Atenció personalitzada
Descripció
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
C1
Final report. 10%
Proves mixtes
C1
Written tests closely based on course content. 90%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Segona Convocatòria will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course. Students will not need to write a final report in segona convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

The above-mentioned item is indispensable course material for both English Language 1 and 2. Students should make sure that they acquire it with answers, and ideally, with CD-Rom (although the CD-Rom is not compulsory).

Other useful sources

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M.Practical English Usage.Oxford: OUP.

Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
LLENGUA ANGLESA II/12274106


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
 
Altres comentaris
The course requires a high degree of self-study. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent