DADES IDENTIFICATIVES 2010_11
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA II Codi 12254119
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Catalanes (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12254118 Llengua anglesa I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
Adreça electrònica cristobalesteban.scotttennent@ur
sara.miguel@urv.cat
katarzyna.baran@urv.cat
Professors/es
SCOTT-TENNENT BASALLOTE, CRISTÓBAL ESTEBAN
MIGUEL GOMEZ, SARA
BARAN ., KATARZYNA
Web
Descripció general i informació rellevant SI US PLAU CONSULTEU LA VERSIÓ ANGLESA (cliqueu sobre la pestanya corresponent)

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Valora la importància de la responsabilitat, l'organització, la disciplina i la consistència a l'hora de dur a terme treballs individuals i en grup com a qualitats necessàries per al desenvolupament personal
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Pregunta per aprendre i s’interessa per aclarir els seus dubtes
Reconeix la rellevància dels esquemes mentals diferents al seu
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l'aprenentatge
 B2 Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Transfereix l’ aprenentatge de casos i exercicis de l’ aula a situacions reals d’ altres àmbits
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Sessió Magistral
4 0 4
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
42 0 42
Treballs
0 60 60
Estudis previs
0 12 12
Resolució de problemes, exercicis
0 10 10
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
0 15 15
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves mixtes
5 0 5
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries
Sessió Magistral
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
Treballs
Estudis previs
Resolució de problemes, exercicis
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
10%
Treballs
10%
Estudis previs
(see
"Mixed tests" below)
Resolució de problemes, exercicis
(see
first two items above)
Portfolis/ Carpeta d’aprenentatge
30%
Proves mixtes
50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press

Complementària

Recomanacions

Assignatures que es recomana cursar simultàniament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108

Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
LLENGUA ANGLESA I/12274105
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent