Tipo A
|
Código |
Competencias Específicas | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipo B
|
Código |
Competencias Transversales | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipo C
|
Código |
Competencias Nucleares |
Tipo A
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| A1 |
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Es sensibilitza sobre els aspectes de més contrast entre l'anglès i l'espanyol/el català i es familiaritza amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los identificar i corregir
Utilitza les noves tecnologies per adquirir coneixements, desenvolupar tasques, solucionar problemes i millorar diversos aspectes relacionats amb el propi procés d'aprenentatge de la llengua anglesa
|
Tipo B
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
| B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
|
Tipo C
|
Código |
Resultados de aprendizaje |
tema |
Subtema |
Agreement. |
|
Determiners and quantifiers. |
|
Relative clauses. |
|
Participle clauses. |
|
Pronouns. |
|
Adjectives and adverbs. |
|
Adverbial clauses. |
|
Prepositions. |
|
Questions. |
|
Metodologías :: Pruebas |
|
Competencias |
(*) Horas en clase
|
Horas fuera de clase
|
(**) Horas totales |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
12 |
6 |
18 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
40 |
0 |
40 |
Estudis previs |
|
1 |
19 |
20 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
20 |
21 |
Treballs |
|
2 |
42 |
44 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves mixtes |
|
3 |
0 |
3 |
|
(*) En el caso de docencia no presencial, serán las horas de trabajo con soporte virtual del profesor. (**) Los datos que aparecen en la tabla de planificación son de carácter orientativo, considerando la heterogeneidad de los alumnos |
Metodologías
|
descripción |
Activitats Introductòries |
Course presentation (aims, content, learning methods, assessment). |
Sessió Magistral |
Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects. |
Estudis previs |
Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures. |
Resolució de problemes, exercicis |
Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so. |
Treballs |
Students will have to do a mini-project about a specific grammar aspect. |
Atenció personalitzada |
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).
|
descripción |
Reviews of papers or tests.
Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours). |
Metodologías |
Competencias
|
descripción |
Peso |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises. |
10% |
Treballs |
|
Miniproject
Final report |
20%
10% |
Proves mixtes |
|
Written tests closely based on course content. |
60% |
Otros |
|
|
|
|
Otros comentarios y segunda convocatoria |
Segona Convocatòria will consist of a written test which will include questions and exercises on all the topics covered in the course.
|
Bàsica |
Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press
|
The above two items are indispensable course material for both English Language 1 and 2. In both cases, students should acquire them with answers, and in the first case, with CD-Rom. |
Complementària |
|
|
Asignaturas que se recomienda haber cursado previamente |
ANGLÈS I/12254002 | ANGLÈS II/12254003 | LLENGUA ANGLESA I/12254118 |
|
|
Otros comentarios |
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually. |
(*)La Guía docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la URV. Este documento es público y no es modificable, excepto en casos excepcionales revisados por el órgano competente o debidamente revisado de acuerdo la normativa vigente. |
|