DADES IDENTIFICATIVES 2023_24
Assignatura (*) ANGLÈS I Codi 12264002
Ensenyament
Grau en Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
TERA FABA, NEREA
MURASHKINA , ALEXANDRA
Adreça electrònica nerea.tera@urv.cat
alexandra.murashkina@urv.cat
Professors/es
TERA FABA, NEREA
MURASHKINA , ALEXANDRA
Web
Descripció general i informació rellevant <div>L'objectiu d'aquest curs és desenvolupar i assolir les competències i habilitats comunicatives corresponents al nivell B1 de MECR. A la fi del curs, els estudians seran capaços d'afrontar problemes i situacions de la vida quotidiana amb fluïdesa i utilitzant un vocabulari adient al nivell B1.<br /><div><br /></div></div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A3 Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic.
Tipus B Codi Competències Transversals
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A3 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d'una segona llengua estrangera.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 CT1 Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Verbs




Positive and negative forms
Make and do
Verb tenses Present simple and present continuous
Present perfect simple
Present perfect simple and present perfect continuous
Past simple and past continuous
Past perfect
Future
Modal verbs Be able to
Be supposed to
Be allowed to
Pronouns Reflexive pronouns
Nouns Synonyms
Adjective and adverbs Adjectives with prepositions
Gradable and strong adjectives
Making comparisons Structures: (not) as...as, etc.
Comparative
Superlatives
Word building Suffixes for adjectives and nouns
Words and phrases Collocations
Phrasal verbs
Verb patterns
Questions Question forms
Question tags
Direct and indirect questions
Conditional sentences First conditional and future time clauses
Zero conditional
Conditionals with imperatives and modal verbs
In case
Real world Showing concern, giving and responding to advice
Asking for and making recommendations
Softening opinions and making generalisations
Explaining what you need
Discussion language
Vocabulary Weekend activities
Likes and dislikes
Feelings
Work
Food and ways of cooking
Sleep
Travel
Music
Character
Homes
Materials
Communicative skills Listening and reading
Speaking and writing

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
CT1
5 0 5
Presentacions / exposicions
CT1
5 25 30
Sessió Magistral
CT1
15 0 15
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
CT1
30 0 30
Resolució de problemes, exercicis
CT1
1 36 37
Treballs
CT1
1 12 13
Atenció personalitzada
CT1
3 0 3
 
Proves objectives de tipus test
CT1
3 14 17
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del curs
Presentacions / exposicions Exposició oral (5 minuts per estudiant). Els estudiants escullen un tema i el presenten en petits grups.

Sessió Magistral Revisió i adquisició de noves estructures gramaticals.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Aplicació pràctica del temari mitjançant diverses activitats portades a terme a classe: role-plays, exercisis individuals i en parelles, activitats grupals.
Resolució de problemes, exercicis Resolució de dubtes relacionats amb les activitats o exercicis.
Treballs Deures i activitats de reforç segons les necessitats de l'alumnat.
Atenció personalitzada Tutories: els estudiants poden adreçar-se a les professores acudint al seu despatx o mitjançant Moodle

Atenció personalitzada
Descripció

Tutories: els alumnes poden adreçar-se personalment a les professores acudint al seu despatx o mitjançant Moodle.

 

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
CT1
Prova oral on s'avaluarà la correcció gramatical, el vocabulari, l'expressió i la pronunciació. 30%
Treballs
CT1
Tasques i activitats que s'entregaran durant el curs. 15%
Proves objectives de tipus test
CT1
Dues proves escrites on s'avaluaran els continguts i les estructures gramaticals treballades a classe. Aquestes proves poden incloure també exercisis de comprensió lectora i auditiva. 50%
Altres   Assistència: els alumnes han d'assistir a un mínim del 70% de les classes. 5%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

INFORMACIÓ IMPORTANT: Els alumnes han de presentar TOTS els treballs per aprovar l'avaluació continua. Els alumnes que no compleixin aquest requisit hauran de presentar-se a la segona convocatòria.

EXAMEN FINAL / SEGONA CONVOCATÒRIA: examen. Nota mínima per aprovar: 50%


Fonts d'informació

Bàsica Chris Redston&Gillie Cunningham, Face2face, Second Edition, Cambridge
, bbc web page, ,

Complementària Murphy, English Grammar in Use - Intermediate , , Cambridge
, http://www.macmillandictionary.com/, ,
, http://www.wordreference.com/es/, ,

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
ANGLÈS II/12264003


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent