Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
Tema |
Subtema |
News |
Verb patterns. Passive structures.
Adjectives to describe celebrities.
Crime. Headline language
|
Journey: Travel, Places, Holidays |
Modals of deduction. Past Perfect.
Geograpphical location. Describing places.
|
Opinions: Stereotypes, Books, Films |
Reported statements and questions.
-ed and -ing adjectives.
|
Childhood |
Defining relative clauses. First Conditional.
Indirect questions.
'make' and 'let'
|
Age: Regrets, Dilemmas |
2nd and 3rd conditionals.
Wishes and regrets.
Adverbs of attitude and manner.
|
Style: Fashion, Appearance, Routine |
Adjective order.
'Have something done'.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
3 |
2 |
5 |
Sessió Magistral |
|
15 |
0 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
30 |
0 |
30 |
Presentacions / exposicions |
|
1 |
15 |
16 |
Treballs |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
1 |
36 |
37 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
4 |
29 |
33 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Students will do the level test to determine their level of English at the beginning of the course. This will allow them to see more clearly which aspects they need to work on in order to improve. |
Sessió Magistral |
Students will be introduced to the activities with the help of the teacher's explanatory and introductory lectures. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Students will participate in team work as well as pair work in order to solve problems presented by the teacher. |
Presentacions / exposicions |
Students will do two 5-minute oral presentatios individually, as a team or in pairs. |
Treballs |
Students will be given homework regularly throughout the course. |
Resolució de problemes, exercicis |
Students will bring their doubts to class and the whole class will participate in finding solutions and answers. |
Atenció personalitzada |
Students will have the opportunity to consult the teacher in order to receive a more personal help and guidance. |
Descripció |
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through Moodle. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Students will do two 5-minute oral presentations.
|
50% |
Proves de desenvolupament |
|
Students will do two partial exams. |
50% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (25% each). Students will do two oral presentations (20% each) during the course. Additionaly, students' participation and attendance in class will count as 10% of the total grade. The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%). |
Bàsica |
, New Inside Out (Coursebook and Workbook), ,
, Intermediate Language Practice, ,
, www.bbclearningenglish.com, ,
, www.wordreference.com, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|