DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12264003
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12264002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant This course intends to develop and achieve the communicative skills and competences corresponding to the independent user (level B1) of CEFR. At the end of the course the student should be able to cope with the problems in everyday life situations handling suitable vocabulary and fluency to the corresponding level.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
News Verb patterns. Passive structures.
Adjectives to describe celebrities.
Crime. Headline language
Journey: Travel, Places, Holidays Modals of deduction. Past Perfect.
Geograpphical location. Describing places.
Opinions: Stereotypes, Books, Films Reported statements and questions.
-ed and -ing adjectives.
Childhood Defining relative clauses. First Conditional.
Indirect questions.
'make' and 'let'
Age: Regrets, Dilemmas 2nd and 3rd conditionals.
Wishes and regrets.
Adverbs of attitude and manner.
Style: Fashion, Appearance, Routine Adjective order.
'Have something done'.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
3 2 5
Sessió Magistral
C1
15 0 15
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
C1
30 0 30
Presentacions / exposicions
C1
1 15 16
Treballs
C1
0.5 10 10.5
Resolució de problemes, exercicis
C1
1 36 37
Atenció personalitzada
3 0 3
 
Proves de desenvolupament
C1
4 29 33
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Students will do the level test to determine their level of English at the beginning of the course. This will allow them to see more clearly which aspects they need to work on in order to improve.
Sessió Magistral Students will be introduced to the activities with the help of the teacher's explanatory and introductory lectures.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Students will participate in team work as well as pair work in order to solve problems presented by the teacher.
Presentacions / exposicions Students will do two 5-minute oral presentatios individually, as a team or in pairs.
Treballs Students will be given homework regularly throughout the course.
Resolució de problemes, exercicis Students will bring their doubts to class and the whole class will participate in finding solutions and answers.
Atenció personalitzada Students will have the opportunity to consult the teacher in order to receive a more personal help and guidance.

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through Moodle.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
C1
Students will do two 5-minute oral presentations.
50%
Proves de desenvolupament
C1
Students will do two partial exams. 50%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (25% each).

Students will do two oral presentations (20% each) during the course.

Additionaly, students' participation and attendance in class will count as 10% of the total grade.

The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%).


Fonts d'informació

Bàsica , New Inside Out (Coursebook and Workbook), ,
, Intermediate Language Practice, ,
, www.bbclearningenglish.com, ,
, www.wordreference.com, ,

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent