Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A3 |
Entendre una segona llengua estrangera i expressar-se en ella en un nivell bàsic. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A3 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per a satisfer les necessitats d’ús instrumental bàsic d'una segona llengua estrangera.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT1 |
Utilitzar informació en llengua estrangera d'una manera eficaç.
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
Careers and Studying |
-describe good and bad aspects of working life
-explain your feelings about the future
-talk about education and starting work
-give better presentations |
Socialising |
-talk about celebrations and parties you've been to
-suggest different times or places to meet
-talk about awkward situations
-start and end different kinds of conversations |
Transport and Travel |
-discuss travel experiences
-talk about problems when renting things
-rent a car
-express shock and surprise
talk about different kinds of driving experience
-emphasise how you feel |
Health and Medicine |
-describe health problems in more detail
-pass on sympathetic messages
talk about operations
-discuss issues connected to health systems
-talk about research and surveys
-tell jokes better |
Life-changing Events |
-describe major life events in more detail
-report information you are not 100% sure of
-discuss gossip and news about people
-complain about annoying habits
-discuss ceremonies
-talk about values and concepts |
Banks and Money |
-describe problems connected to personal finances and banking
-deal with banks
-apologise and explain problems in formal settings
-use descriptive literary language
-express regrets
-use financial metaphors
|
Food |
-explain how to cook things
-give approximate meanings
-get better at linking ideas together
-talk about food programmes and memories of food
-discuss food-related stories in the news |
Business |
-explain why are phoning
-be more formal in business contexts
-pronounce email addresses and websites
-talk about how companies and markets develop
-explain and sell products and services |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1.5 |
2 |
3.5 |
Sessió Magistral |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
45 |
0 |
45 |
Presentacions / exposicions |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Treballs |
|
5 |
10 |
15 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
5 |
25 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
3 |
0 |
3 |
|
Proves de desenvolupament |
|
2 |
29 |
31 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Students will do the level test to determine their level of English at the beginning of the course. This will allow them to see more clearly which aspects they need to work on in order to improve. |
Sessió Magistral |
Students will be introduced to the activities with the help of the teacher's explanatory and introductory lectures. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Students will participate in team work as well as pair work in order to solve problems presented by the teacher. |
Presentacions / exposicions |
Students will do two 5-minute oral presentatios individually, as a team or in pairs. |
Treballs |
Students will be given homework regularly throughout the course. |
Resolució de problemes, exercicis |
Students will bring their doubts to class and the whole class will participate in finding solutions and answers. |
Atenció personalitzada |
Students will have the opportunity to consult the teacher in order to receive a more personal help and guidance. |
Descripció |
Donada
la situació d'emergència sanitària, durant el curs 2020-21
s’atendrà els estudiants en tutoria individualitzada i/o grupal
per tal de resoldre possibles dubtes, consultes i altres qüestions
relacionades amb l'assignatura. La tutoria podrà ser presencial i/o
virtual. A principis de curs s'informarà a l’estudiant sobre com
es portarà a terme aquesta atenció personalitzada (horaris, si serà
presencial, per correu electrònic, Moodle...) |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Presentacions / exposicions |
|
Students will do 1 oral presentation and their oral skills as well as vocabulary will be evaluated.
|
20% |
Proves de desenvolupament |
|
Students will do two partial exams. |
70% |
Altres |
|
Continuous Assessment Activities in an online workbook will be evaluated in case the classes must continue in a virtual mode. If the situation permits it students will do another oral presenation instead of the continuous assessment activities. This will be confirmed at the beginning of the course. |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Students' writing, grammar and listening skills will be evaluated in the form of two partial exams (35% each). Students will do 1 oral presentation (20%) during the course. Also, continuous assessment activities in a n online workbook will be evaluated (10%) in case the classes need to continue in a non face-to-face manner. If the situation permits it students will do another oral presentation instead of continuous assessment activities online. This will be confirmed at the beginning of the course. The second term exam will be theoretical only and will inlcude writing, grammar and listening drills (100%). Aquesta guia docent és orientativa. En el cas de situacions d'emergència sanitària s'adaptarà l'avaluació perquè es pugui dur a terme d'acord amb les directrius que estableixin els organismes pertinents. Qualsevol modificació s'informarà, si escau, mitjançant el fòrum de notícies del campus virtual (Moodle). L'exàmen de segona convocatòria serà nomès teòric i valdrà 100%. El dia d'exàmen es confirmara via Moodle. |
Bàsica |
, Outcome Upper-intermediate, ,
, Upper-intermediate Language Practice, ,
, www.bbclearningenglish.com, ,
, www.wordreference.com, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|