DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) INTRODUCCIÓ A L'EDICIÓ DE TEXTOS I A LA CRÍTICA TEXTUAL Codi 12264118
Ensenyament
Grau de Llengua i Literatura Hispàniques (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Quart Primer
Llengua d'impartició
Català
Departament Filologies Romàniques
Coordinador/a
PUJOL RUSSELL, SARA
Adreça electrònica sara.pujol@urv.cat
sara.paco@urv.cat
Professors/es
PUJOL RUSSELL, SARA
PACO SÁNCHEZ, SARA ENCARNACIÓN
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A17 Conèixer les bases de l'edició de textos.
 A25 Gestionar i controlar la qualitat editorial.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B1 Aprendre a aprendre.
 B2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
 B3 Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació.
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C3 Gestionar la informació i el coneixement.
 C6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A17 Coneix els diferents mètodes i fases de la crítica textual
Distingeix i localitza els diferents tipus de testimonis (manuscrits i impresos) per establir un text
Distingeix les peculiaritats de la transmissió textual de textos de diferents gèneres i èpoques de la tradició hispànica i els diferents problemes que impliquen per als lectors i els editors
 A25 Elabora l'edició crítica d'un text
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B1 Adopta autònomament les estratègies d'aprenentatge en cada situació
 B2 Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
 B3 Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
 B4 Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C3 Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
 C6 Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral

Continguts
Tema Subtema

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció

Atenció personalitzada
Descripció

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent