Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
| A3 |
Tenir un coneixement instrumental avançat de la llengua catalana i de la llengua espanyola. |
| A4 |
Conèixer els corrents teòrics i metodològics de la lingüística i les seves aplicacions. |
| A5 |
Conèixer els corrents teòrics i metodològics de la teoria de la literatura i de la crítica literària. |
| A6 |
Saber relacionar el coneixement filològic amb altres àrees i disciplines. |
| A10 |
Conèixer l'estructura de la llengua espanyola. |
| A11 |
Conèixer la literatura en llengua espanyola. |
| A12 |
Conèixer la realitat lingüística i literària hispanoamericana. |
| A13 |
Conèixer la història de la llengua espanyola. |
| A14 |
Conèixer les varietats lingüístiques de la llengua espanyola. |
| A15 |
Dominar les tècniques i els mètodes de l'anàlisi lingüística. |
| A16 |
Dominar les tècniques i els mètodes de l'anàlisi literària. |
| A17 |
Conèixer les bases de l'edició de textos. |
| A18 |
Comprendre els fonaments de l'adquisició i l'aprenentatge lingüístic. |
| A20 |
Conèixer i aplicar els models i les tècniques de la planificació lingüística. |
| A22 |
Analitzar textos i discursos literaris i no literaris utilitzant degudament les tècniques d'anàlisi. |
| A23 |
Realitzar anàlisis i comentaris de textos lingüístics. |
| A24 |
Realitzar tasques d'assessorament i correcció lingüística. |
| A25 |
Gestionar i controlar la qualitat editorial. |
| A26 |
Interrelacionar els diferents aspectes dels estudis lingüístics i literaris. |
| A27 |
Identificar problemes i temes de recerca i avaluar la seva rellevància. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Elabora un resum en anglès del treball realitzat
|
| A3 |
Elabora un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball
|
| A4 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A5 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A6 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A10 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A11 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A12 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A13 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A14 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A15 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A16 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A17 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
|
| A18 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A20 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A22 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A23 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
| A24 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
|
| A25 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
|
| A26 |
Desenvolupa tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
|
| A27 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d'una assignatura
Fa aportacions significatives o certes innovacions
|
| B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
|
| B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
|
| B4 |
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades
Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d'acord amb la seva planificació, en el termini previst
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d'acord amb una sistemàtica
|
| B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
|
| C4 |
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
|
| C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|