Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
| A3 |
Tenir un coneixement instrumental avançat de la llengua catalana i de la llengua espanyola. |
| A15 |
Dominar les tècniques i els mètodes de l'anàlisi lingüística. |
| A16 |
Dominar les tècniques i els mètodes de l'anàlisi literària. |
| A25 |
Gestionar i controlar la qualitat editorial. |
| A26 |
Interrelacionar els diferents aspectes dels estudis lingüístics i literaris. |
| A27 |
Identificar problemes i temes de recerca i avaluar la seva rellevància. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, demostrant capacitat d’innovació. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Elabora un resum en anglès del treball realitzat
| | A3 |
Elabora un discurs concís, coherent i que comuniqui els resultats del treball
| | A15 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia lingüístiques
| | A16 |
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
| | A25 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
| | A26 |
Desenvolupa tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
| | A27 |
Aplica les tècniques pròpies d'un àmbit científic a un projecte concret
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Selecciona un procediment d’entre els que li proposa el professor
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d'una assignatura
Fa aportacions significatives o certes innovacions
| | B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
| | B3 |
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
| | B4 |
Fa el treball previst d'acord amb els criteris de qualitat donats
Pren decisions de manera encertada basant-se en dades
Proposa millores a les orientacions relatives de com realitzar el treball amb qualitat
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d'acord amb la seva planificació, en el termini previst
Pren decisions encertades en moments compromesos mostrant seguretat, coherència i d'acord amb una sistemàtica
| | B6 |
Analitza, valora i respon de manera adequada a les preguntes que se li formulen en una presentació oral
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (suports audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
Adapta la seva argumentació als diferents grups i/o situacions preestablertes
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
| | C6 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
Se fijará un plazo para que los estudiantes hagan llegar a la Comisión de TFG una lista priorizada con sus preferencias y esta tratará de armonizarlas con las necesidades organizativas y de reparto entre las diferentes líneas propuestas. El criterio básico de asignación será el expediente académico y el número de créditos superados. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
3 |
4 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
5 |
6 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
|
1 |
10 |
11 |
Elaboració del treball de fi de grau |
|
0 |
120 |
120 |
Presentació i defensa del treball de fi de Grau |
|
1 |
8 |
9 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Descubrimiento de intereses y motivaciones del alumno. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Selección del tema del trabajo de fin de grado. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
Asistencia a las sesiones de seguimiento del trabajo propuestas por el tutor. |
Elaboració del treball de fi de grau |
Realización del trabajo de fin de grado. |
Presentació i defensa del treball de fi de Grau |
Exposición oral y defensa por parte del alumno del trabajo de fin de grado. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
Entrevistas periódicas con el tutor del trabajo. |
Criteris i procediments d’avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat) i una autoavaluació (per part de l'estudiant) |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau |
|
Informe del tutor sobre el proceso de elaboración del trabajo. |
25% |
|
Elaboració del treball de fi de grau |
|
Evaluación del trabajo por parte de la Comisión de TFG. |
40% |
|
Presentació i defensa del treball de fi de Grau |
|
Presentación y defensa del trabajo ante la Comisión de TFG. |
30% |
|
Altres |
|
Informe del alumno sobre el proceso de elaboración del trabajo. |
5% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
- Ferrer, V., Carmona, M. y Soria, V. (eds.) (2013): El trabajo de fin de grado: guía para estudiantes, docentes y agentes colaboradores. McGraw Hill-interamericana de España. |
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Para poder matricular la asignatura de TFG es requisito indispensable haber superado como mínimo 168 ECTS. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|