DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) ANGLÈS I Codi 12274002
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
DOLS RODRÍGUEZ, IRENE
Adreça electrònica sarah.sutton@urv.cat
irene.dols@urv.cat
Professors/es
SUTTON ., SARAH JANE
DOLS RODRÍGUEZ, IRENE
Web
Descripció general i informació rellevant This course intends to develop and achieve the communicative skills and competences corresponding to the independent user (level B2) of CEFR. At the end of the course the student should be able to cope with the problems in everyday life situations handling suitable vocabulary and fluency to the corresponding level.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe

Continguts
Tema Subtema
Grammar 1: Tense review Present, past and perfect tenses
Grammar 2: Auxiliaries Questions, tags, indirect questions, so and neither
Grammar 3:Verb patterns verb and to-infinitive, verb and -ing form, verb and preposition structures, adjective structures.
Grammar 4: Reported speech Tenses, questions
Grammar 5: Conditionals Real and unreal conditionals
Grammar 6: Narrative tenses Past simple, past continuous, past perfect and past perfect continuous
Grammar 7: Future Future continuous and perfect
Grammar 8: Present and past habit will, would, tend to, used to, always
Grammar 9: Verb patterns meaning change
Grammar 10:Present perfect Simple and continuous, stative and dynamic meanings
Grammar 11: Review of the passive tense Covering a range of tenses
Vocabulary 1: Appearances Clothes, collocations, describing people
Vocabulary 2: Relationships Sayings
Vocabulary 3: Collocation Have, make and take
Vocabulary 4: Money Expressions and sayings
Vocabulary 5: Word formation Prefixes and suffixes
Vocabulary 6: Phrasal verbs Types and use
Vocabulary 7: The body Body parts, collocations
Vocabulary 8: Food Food, restaurants and collocation
Pronunciation Integrated into the areas worked on:
Vowel sounds, intonation
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Integrated practice. CD, film, internet.
Skills 3: Reading Integrated practice. Course book texts.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
C1
2 0 2
Sessió Magistral
C1
15 30 45
Treballs
C1
5 7 12
Resolució de problemes, exercicis
C1
1 35 36
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
C1
17 0 17
Atenció personalitzada
C1
1 0 1
 
Proves mixtes
C1
1 7 8
Proves mixtes
C1
1 8 9
Proves orals
C1
5 5 10
Proves orals
C1
5 5 10
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Level test
Sessió Magistral Language input
Treballs Voice recording Assignment
Resolució de problemes, exercicis Homework exercises
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Atenció personalitzada -

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
C1
Students record themselves speaking and are assessed on their pronunciation 15%
Proves mixtes
C1
Test of language areas covered 25%
Proves orals
C1
Paired test to involve dialogue on topics covered. Assessed on language, pronunciation, discourse and communicative ability. 15%
Proves mixtes
C1
Test of language areas covered 25%
Proves orals
C1
10%
Altres  

Regular attendance and participation in class

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

A series of tests based on the 2nd part of the course book

To invovle any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking.


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

You may already possess a good learner's dictionary and a language practice book.
I can recommend the following:

Oxford Advanced Learner's Dictionary
Intermediate Language Practice with key, Macmillan

Also as a language reference book: Peactical English Usage, Michael Swan, OUP

Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
ANGLÈS II/12254003


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent