DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12274003
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12274002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant This course intends to develop and achieve the communicative skills and competences corresponding to the independent user (level B2) of CEFR. At the end of the course the student should be able to cope with the problems in everyday life situations handling suitable vocabulary and fluency to the corresponding level.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Entendre la llengua anglesa i expressar-s'hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Coneix la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Desenvolupa la capacitat d'expressió oral i escrita per satisfer les necessitats d’ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell bàsic
Identifica els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües per poder-los corregir
Coneix el sistema de sons de la llengua anglesa i la seva relació amb el sistema ortogràfic i la importància de la pronunciació en l’expressió oral
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recollir en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Grammar 1:Reporting verbs Verb patterns
Grammar 2: Modals Past obligation
Grammar 3: Articles -
Grammar 4:Passive Have/get something done
Grammar 5: Modals Past deduction
Grammar 6: Relative clauses defining and non-defiining
Grammar 7: Emphasis cleft sentences
Grammar 8: Future forms review -
Grammar 9: Participle clauses -
Grammar 10: Nouns quantity expressions
Vocabulary 1: Holidays travel
Vocabulary 2: Word formation adjective suffixes -ful, -less, -ish
Vocabulary 3: Describing people character
Vocabulary 4: Compounds adjectives
Vocabulary 5: Places architecture
Vocabulary 6: Education -
Vocabulary 7: Colloquial expressions -
Vocabulary 8: Houses furnishings
Pronunciation Integrated into the areas covered
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film
Skills 3: Reading Course book texts
Skills 4: Writing Description and narrative

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
A1
C1
1 0 1
Sessió Magistral
A1
C1
15 30 45
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
C1
32 0 32
Resolució de problemes, exercicis
A1
C1
1 35 36
Treballs
A1
C1
1 5 6
Atenció personalitzada
A1
C1
3 0 3
 
Proves objectives de tipus test
A1
C1
1 8 9
Proves mixtes
A1
C1
1 7 8
Proves orals
A1
C1
5 5 10
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Sessió Magistral Language input
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Resolució de problemes, exercicis Homework exercises
Treballs Voice recording project
Atenció personalitzada -

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A1
C1
Students record themselves speaking and are assessed on their pronunciation 20%
Proves orals
A1
C1
Anecdotes. Studnets are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills 20%
Proves objectives de tipus test
A1
C1
Test of language areas covered. 25%
Proves mixtes
A1
C1
Test of language areas covered. 25%
Altres  

Regular attendance and participation in class

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

A series of tests based on the 2nd part of the course book

To invovle any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking.


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2.

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12254002
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent