DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) ANGLÈS II Codi 12274003
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Primer 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Prerequisits 12274002 Anglès I
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
KOBA ., RENATA ELZBIETA
Adreça electrònica renataelzbieta.koba@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
KOBA ., RENATA ELZBIETA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant El curs es proposa desenvolupar i assolir les capacitats i competències que corresponen a l'usuari independent (nivell B2) del MCER. Al final del curs l'alumne ha de ser capaç de fer front als problemes en situacions de la vida quotidiana, de manipulació vocabulari adequat i de la fluïdesa al nivell corresponent.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts

Continguts
Tema Subtema
Grammar 1:Reporting verbs Verb patterns
Grammar 2: Modals Past obligation
Grammar 3: Articles definite and indefinite
Grammar 4:Passive Have/get something done
Grammar 5: Modals Past deduction
Grammar 6: Relative clauses defining and non-defiining
Grammar 7: Emphasis cleft sentences
Grammar 8: Future forms review -will, going to, present continuous, might,
Grammar 9: Participle clauses present and past
Grammar 10: Nouns quantity expressions
Vocabulary 1: Holidays travel
Vocabulary 2: Word formation adjective suffixes -ful, -less, -ish
Vocabulary 3: Describing people character
Vocabulary 4: Compounds adjectives
Vocabulary 5: Places architecture
Vocabulary 6: Education -
Vocabulary 7: Colloquial expressions -
Vocabulary 8: Houses furnishings
Pronunciation Integrated into the areas covered
Skills 1: Speaking Integrated controlled, freer and free practice
Skills 2: Listening Variety of sources, CD, teacher, internet clips and film
Skills 3: Reading Course book texts
Skills 4: Writing Description

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
C1
1 0 1
Sessió Magistral
C1
15 20 35
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
C1
20 0 20
Presentacions / exposicions
C1
8 5 13
Resolució de problemes, exercicis
C1
1 35 36
Atenció personalitzada
C1
1 0 1
 
Proves mixtes
C1
1 10 11
Proves mixtes
C1
1 10 11
Proves orals
C1
5 5 10
Proves de desenvolupament
C1
7 5 12
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Sessió Magistral Language input
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Application of the syllabus through a variety of exercises in class: role-plays, discussions, individual and pair work, group activities.
Presentacions / exposicions Group presentation:
students prepare a chosen language area and present it in class using a variety of presentation and practice techniques
Resolució de problemes, exercicis Homework exercises
Atenció personalitzada Students can personally contact the teacher in the office or through Moodle

Atenció personalitzada
Descripció
Tutorials: students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
C1
Group presentations of a language area. Assessed on oral skills, content and effectiveness. 15%
Proves orals
C1
Students speak in small groups and are assessed on their language, pronunciation, discourse and communicative skills 20%
Proves mixtes
C1
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves mixtes
C1
A variety of exercises testing language areas covered. To include gap-fill texts, transformations, descriptions of language, listening amongst others. 25%
Proves de desenvolupament
C1
Students produce a piece of writing based on practice in class. 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

The pass mark for the course is set at 60%

Final Exam: A series of tests based on the 2nd part of the course book

To involve any of the following: reading, listening, grammar, vocabulary, writing and speaking.


Fonts d'informació

Bàsica Kay and Jones, New Inside Out Upper Intermediate, Student's book, , Macmillan

The above book is the same as for Anglès 1, we will use the second half of it for Anglès 2.

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12254002
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent