DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA II Codi 12274106
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
Adreça electrònica alba.escriu@urv.cat
sara.miguel@urv.cat
Professors/es
ESCRIU ROCA, ALBA
MIGUEL GOMEZ, SARA
Web
Descripció general i informació rellevant Acquisition of grammatical competence and knowledge appropriate to level B2 (CERF), with a main focus on morphology and the different types of clauses.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B4 Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Agreement.
Determiners and quantifiers.
Relative clauses.
Questions.
Participle clauses.
Pronouns.
Adjectives and adverbs.
Adverbial clauses.
Prepositions.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A5
B4
12 6 18
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
B4
40 0 40
Estudis previs
B4
1 19 20
Resolució de problemes, exercicis
A5
B4
1 20 21
Treballs
A5
B4
2 42 44
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
A5
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Students will be required to read units at home and do exercises about them. They should also tell teachers about any doubts/problems they might come up against when doing so.
Treballs Students will have to write a paper about a specific grammar aspect.
Atenció personalitzada Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Atenció personalitzada
Descripció
Reviews of papers or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A5
B4
Miniproject 25%

Proves mixtes
A5
Written tests closely based on course content. 75%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

No late assignments will be accepted.

No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times, unless properly justified.

In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion.

Segona Convocatòria will consist of a written exam worth 100% which will include questions and exercises on all the topics covered in the course. Students will not have to write the mini-project for segona convocatòria.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press

The above-mentioned item is indispensable course material for both English Language 1 and 2. Students should make sure that they acquire it with answers, and ideally, with CD-Rom (although the CD-Rom is not compulsory).

Other useful sources

  • Haynes, S. & Nettle, M. Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises): CUP.
  • Parrot, M. 2000. Grammar for English Language Teachers. Cambridge: CUP. 
  • Swan, M. Practical English Usage.Oxford: OUP.
Complementària

Recomanacions

Assignatures que en continuen el temari
LLENGUA ANGLESA III/12274111

Assignatures que es recomana cursar simultàniament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108

Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
LLENGUA ANGLESA I/12274105
 
Altres comentaris
The course requires a high degree of self-study. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent