DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II Codi 12274108
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
HRYCKIEWICZ ., OLGA
FRUMUSELU ., ANCA DANIELA
Adreça electrònica sarah.sutton@urv.cat
ancadaniela.frumuselu@urv.cat
olga.hryckiewicz@urv.cat
Professors/es
SUTTON ., SARAH JANE
FRUMUSELU ., ANCA DANIELA
HRYCKIEWICZ ., OLGA
Web
Descripció general i informació rellevant The ability to communicate proficiently in English is of the utmost importance, as this constitutes “tool of the trade” for the students of this major. Most of the times, much of what students have studied in English language courses so far is related to grammar and vocabulary, and more often than not students have had little opportunity to practise and use the language. Therefore, this subject, together with DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I, tries to offer students ample opportunity to use the language in its oral form.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres.
 A9 Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
 A9 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Listening skills -listen for the gist
-follow extended speech
-deal with difficulties in understanding
-use strategies that help understanding
-infer and recognise moods
Speaking skills -engage in extended conversations
-participate in natural discourse
-express opinions and viewpoints
-give detailed descriptions, accounts of experiences
-summarise
-speculate about causes, consequences and hypothetical situations
-grammatical and lexical accuracy in speaking
-express feelings and emotions through intonation and speed
TOPICS

1. THE MEDIA

2. ARTS

3. SCIENCE
SUBTOPICS
1.1 MEDIA OBJECTIVITY
1.2 CENSORSHIP
1.3 THE INTERNET
1.4 TABOO TOPICS
1.5 ETHICS AND THE MEDIA
1.5 CURRENT NEWS



2.1 THE NOTION AND ITS DEFINITION
2.2 ARTISTS AND THEIR ROLE
2.3 CREATIVE PASTIMES
2.4 POP ART
2.5 HIGH ARTS vs. LOW ART






3.1 NATURE vs. NURTURE
3.2 THE ENVIRONMENT
3.3 EVOLUTION
3.4 MIND & BRAIN
3.5 GENETICS
3.5 HUMANS
NB: The exact course contents are subject to change and will depend on time limitations and students´ needs.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
44 34 78
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
14 20 34
Atenció personalitzada
5 0 5
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Key issues in oral skills. Speaking and Listening.
It is of paramount importance for all the students to attend the first session of practical classes and the lectures
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Students will have a total of 4 teaching hours to attend weekly. These will be divided into:

2 hours of listening practice (the whole class working separately in two groups)

2 hours of speaking practice (the lecture plus one hour working in groups)

Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària During the lecture sessions – the students are going to be divided into two groups as well – one having to attend the face-to-face-classes and the other submitting their work three times per week (in a spoken form). The total time of work for all the students is going to be the same – 60 min. All the details are going to be explained upon course start and, hence, the importance of attending those first sessions.
Atenció personalitzada Students´ progress is going to be monitored throughout the course and personal feedback will be given on regular basis.

Since the subject is based on the continuous assessment, the students are required to hand in several different tasks, which have to be supervised by the teacher before they are finally handed in. The students will be also required to perform individual oral presentations in class.

Atenció personalitzada
Descripció
Students´ progress is going to be monitored throughout the course and personal feedback will be given on regular basis. Since the subject is based on the continuous assessment, the students are required to hand in several different tasks, which have to be supervised by the teacher before they are finally handed in. The students will be also required to perform individual oral presentations in class.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
Attendance + participation – 10%
3 Oral presentations – 30% ( the first one worth 5%, the second 10% and the final one 15%)
Listening activities – 30%
Online(mobile) OR in-class spoken activities – 30%

100%
Altres  

NB: due to the lack of a final exam in this course – students´ regular class attendance, task submission and active class participation are crucial.

 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

http://www.lets-talk-in-english.com/

 

http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

 

http://learnenglish.britishcouncil.org/en/

 

http://lectures.princeton.edu/

 

http://podcasts.ox.ac.uk/

 

http://www.oup.com/oxforddnb/info/freeodnb/pod/

 

http://topics.nytimes.com/topics/reference/timestopics/subjects/e/english_language/index.html

 

http://www.macmillandictionary.com/

 

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent