DADES IDENTIFICATIVES 2013_14
Assignatura (*) DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II Codi 12274108
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon Segon
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
Adreça electrònica ana.garciaarroyo@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
GARCÍA ARROYO, ANA MARIA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant The ability to communicate proficiently in English is of the utmost importance, as this constitutes “tool of the trade” for the students of this major. Most of the times, much of what students have studied in English language courses so far is related to grammar and vocabulary, and more often than not students have had little opportunity to practise and use the language. Therefore, this subject, together with DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II, tries to offer students ample opportunity to use the language in its oral form.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres.
 A9 Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
 A9 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B4 Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Decideix com gestiona i organitza el treball i el temps que necessita per dur a terme una tasca a partir d'una planificació orientativa
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Col·labora activament en la planificació del treball en equip, en la distribució de les tasques i terminis requerits
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Listening skills To include:
- listening for the gist
- listening for detail
-following extended speech
-using strategies that help understanding
-interpreting speaker's attitudes

Speaking skills To include:
- engaging in extended conversations
- participating in natural discourse
- expressing opinions and viewpoints
- giving detailed descriptions and accounts of experiences
- summarising
- agreeing and disagreeing
- speculating and hypothesising
- practice in producing phonological features
Topics for speaking and listening practice

A number of different topics will be followed and for each there will be a listening test and oral presentation.


1. Art and Literature

2. Around the World

2. Making a living

3. Education
Theory - Discourse features and strategies to include:
problem-solution discourse patterns, strategies for active listening, ellipsis and substitution, concession and contrast, agreeing and disagreeing, conversation-building and modifying comments.
- Introduction to IPA symbols and problems for Spanish and Catalan speakers
NB: The exact course contents are subject to change and will depend on time limitations and students´ needs.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7
45 66 111
Sessió Magistral
A7
15 20 35
Atenció personalitzada
2 0 2
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Students will have a weekly total of 3 teaching hours devoted to speaking and listening practice.

For these 3 hours of speaking and listening practice (the group will be divided into 2 groups)

The subject is based on continuous assessment for which students are required to do a number of listening tests and to give a number of oral presentations in class.

Sessió Magistral There will be a weekly 1hr lecture session devoted to speaking and listening theory with some practice exercises.
Atenció personalitzada Students´ progress will be monitored throughout the course and feedback will be given on regular basis.


Atenció personalitzada
Descripció
Students´ progress will be monitored throughout the course and feedback will be given on regular basis. Students can personally contact the teacher in the office or through moodle

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A7

4 Oral presentations
4 Listening tests
70%
Sessió Magistral
A7
Final exam based on theory covered in class 20%
Altres  

Participation and Attendance for both theory and practice classes

10%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

The resit exam may involve exercises based on the theory part of the course as well as a number of listening and oral tasks.


Fonts d'informació

Bàsica

http://www.lets-talk-in-english.com/

 

http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

 

http://learnenglish.britishcouncil.org/en/

 

http://lectures.princeton.edu/

 

http://podcasts.ox.ac.uk/

 

http://www.oup.com/oxforddnb/info/freeodnb/pod/

 

http://topics.nytimes.com/topics/reference/timestopics/subjects/e/english_language/index.html

 

http://www.macmillandictionary.com/

 

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent