DADES IDENTIFICATIVES 2015_16
Assignatura (*) DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II Codi 12274108
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Segon 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
SUTTON ., SARAH JANE
Adreça electrònica ana.garciaarroyo@urv.cat
sarah.sutton@urv.cat
Professors/es
GARCÍA ARROYO, ANA MARIA
SUTTON ., SARAH JANE
Web
Descripció general i informació rellevant La capacitat de comunicar-se amb soltesa en anglès és de summa importància. En general el gran part del que els estudiants han estudiat en cursos d'anglès fins ara té a veure amb la gramàtica i el vocabulari, i en general els estudiants han tingut poca oportunitat de practicar i utilitzar el llenguatge. Per tant aquest tema tracta d'oferir als estudiants una àmplia oportunitat d'utilitzar el llenguatge en la seva forma oral.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell intermedi-alt.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell intermedi-alt.
Coneix i aplica les tècniques i estratègies bàsiques pròpies del discurs oral i/o escrit.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B6 Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
habilitats auditives Escoltar per detalls, per sentit general. Estratègies.

habilitats orals Opinar, conversar, descibir, resumir, informar, especular, practicar la pronunciació, discursos y exposicións orals.
Una sèrie de temes diferents i per cada Un hi haurà una prova d'audició i presentació oral.


1. Art i Literatura

2. Viatjar pel Món

3. Treball i Educació

4. Anècdotes i diàlegs
Teoría - Com organitzar i donar discursos

- Com escoltem, característiques d'un bon oient, Model SIER

- Introducció a la fonologia i problemes per als parlants d'espanyol i català.
* El contingut exacte del curs està subjecta a canvis i dependrà de les limitacions de temps i les necessitats dels estudiants.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1 0 1
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
B6
29 0 29
Sessió Magistral
A5
14 0 14
Presentacions / exposicions
B6
10 40 50
Atenció personalitzada
1 0 1
 
Proves de desenvolupament
A5
1 15 16
Proves mixtes
A5
4 35 39
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació del curs
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Els estudiants tindran un total setmanal de 3 hores lectives dedicades a la pràctica d'habilitats orals i auditives. El grup es dividirà en 2 grups per a aquesta pràctica.


Sessió Magistral Exposició de la teoria de l'assignatura amb una sèrie d'activitats per practicar. Una classe d'una hora setmanal.
Presentacions / exposicions Exposicións orals per part dels estudiants sobre temes concrets
Atenció personalitzada Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.

Atenció personalitzada
Descripció
El progrés de l'alumnat serà supervisat durant tot el curs. Es donarà comentaris i suggeriments de manera regular. Els estudiants poden posar-se en contacte amb la professora personalment a l'oficina o per mitjà de Moodle.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Presentacions / exposicions
B6
4 Exposicions 40%
Proves mixtes
A5
4 Proves auditives 40%
Proves de desenvolupament
A5
Examen teòric 20%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'examen de la segona convòcatoria pot tenir exercicis basats en la part teòrica del curs, i també una sèrie tasques orals i auditives.


Fonts d'informació

Bàsica

http://www.lets-talk-in-english.com/

 

http://www.bbc.co.uk/worldservice/learningenglish/

 

http://learnenglish.britishcouncil.org/en/

 

http://lectures.princeton.edu/

 

http://podcasts.ox.ac.uk/

 

http://www.oup.com/oxforddnb/info/freeodnb/pod/

 

http://topics.nytimes.com/topics/reference/timestopics/subjects/e/english_language/index.html

 

http://www.macmillandictionary.com/

 

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent