DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA IV Codi 12274112
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Tercer Segon
Llengua d'impartició
Català
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
MIGUEL GOMEZ, SARA
PISABARRO SARRIO, SILVIA
Adreça electrònica sara.miguel@urv.cat
silvia.pisabarro@urv.cat
olga.hryckiewicz@urv.cat
Professors/es
MIGUEL GOMEZ, SARA
PISABARRO SARRIO, SILVIA
HRYCKIEWICZ ., OLGA
Web
Descripció general i informació rellevant Acquisition of grammatical competence and knowledge appropriate to level C1 (CERF)

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres.
 A8 Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament.
 A9 Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B5 Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
 A8 Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
 A9 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B5 Col·labora en la definició, organització i distribució de les tasques del grup
Té en compte els punts de vista dels demés i retroalimenta de forma constructiva
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
1. Organising information and focus 1.1. Existential sentences

1.2. Extraposed subjects

1.3. Cleft and pseudo-cleft sentences
2. Inversion 2.1. Review of adverbs

2.2. Different types of inversion
3. Multi-word verbs 3.1. Syntax of phrasal, prepositional and phrasal-prepositional verbs

3.2. Meaning of the most commonly used multi-word verbs

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A1
B1
12 6 18
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
B1
B4
B5
40 10 50
Estudis previs
A1
B1
B4
0 15 15
Resolució de problemes, exercicis
A1
B1
0 40 40
Presentacions / exposicions
A1
B4
0 20 20
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
A7
A8
3 0 3
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Course presentation (aims, content, learning methods, assessment).
Sessió Magistral Presentation and explanation (for each new item) of course contents, to support and complement practice with the acquisition of appropriate corresponding linguistic and meta-linguistic knowledge.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercises completed in the class sessions (corrections will be explained in English, preferably by the students), to:
(a) increase the student's degree of grammatical accuracy,
(b) initiate training in basic description and analysis of the English language, and
(c) detect and deal with any especially problematic aspects.
Estudis previs Reviewing and revising for written tests. Complementation (with brief readings) of class lectures.
Resolució de problemes, exercicis Class exercises designed to check student's current knowledge and command of each new topic, and detect any areas which may require special attention.
Presentacions / exposicions Students will be required to design an activity that will be presented orally in class. At the end of the course students will also have to submit a final report.
Atenció personalitzada Meetings to prepare for the presentation. Reviews of presentation and/or tests.

Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Atenció personalitzada
Descripció
Meetings to prepare for the presentation. Reviews of presentation and/or tests. Individual consultation of any course-related doubts or problems (in visiting hours).

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A1
B1
B4
B5
Regular active oral participation in class sessions.
Correct, punctual and complete processing of exercises.
9%
Resolució de problemes, exercicis
A1
B1
Correct, punctual and complete processing of exercises done out of class. 13,5%
Presentacions / exposicions
A1
B4
Oral activity presented in class. Quality of final report. 22,5%
Proves mixtes
A7
A8
Written tests (85% practical, 15% theory) closely based on course content. 55%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

${1}iSegona Convocatòria${1}i willconsist of a written test which will include questions and exercises on all thetopics covered in the course (all of which must be answered by every student).The marks for "Problem solving and (class) exercises", and "Presentations/expositions" above (as well as their overall relativevalue) will be maintained for ${1}iSegona Convocatòria${1}i whenever this proves favourable.


Fonts d'informació

Bàsica Hewings, Martin, Advanced Grammar in Use, Third Edition, Cambridge University Press
Haines, Simon & Nettle, Mark, Advanced Grammar in Use (Supplementary Exercises), , Cambridge University Press

The above two items are indispensable course material for both English Language 3 and 4. In both cases, students should have acquired them the previous year with answers, and in the first case, with CD-Rom. This material will be substantially complemented with material selected and/or produced by the course instructors.

Complementària

Recomanacions


Assignatures que es recomana haver cursat prèviament
ANGLÈS I/12274002
ANGLÈS II/12274003
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING II/12274110
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING II/12274108
DESTRESES COMUNICATIVES: SPEAKING AND LISTENING I/12274107
DESTRESES COMUNICATIVES: READING AND WRITING I/12274109
LLENGUA ANGLESA II/12274106
LLENGUA ANGLESA I/12274105
LLENGUA ANGLESA III/12274111
 
Altres comentaris
The course requires a high degree of student involvement and participation. Consistent day-to-day work will be paramount, as well as following instructions correctly and fully, and meeting deadlines punctually.
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent