DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA V Codi 12274115
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Quart Primer
Llengua d'impartició
Català
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Adreça electrònica isabel.oltra@urv.cat
Professors/es
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Web
Descripció general i informació rellevant In this course we analyze the complexities of the English noun phrase and other complex structures – subordination and topicalization processes – from a theoretical and practical perspective. Students will be introduced to the type of argumentation used in linguistic analysis.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A7 Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres.
 A8 Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament.
 A9 Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A7 Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
 A8 Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
 A9 Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
I. Basic concepts
II. The noun phrase
III. Embedded clauses
IV. Information packaging

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A7
A8
10 20 30
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A8
20 20 40
Seminaris
A7
A8
A9
20 10 30
Treballs
A8
A9
1 14 15
Presentacions / exposicions
A8
A9
0.5 10 10.5
Atenció personalitzada
1 2 3
 
Proves objectives de tipus test
A7
A8
A9
1.5 3 4.5
Proves mixtes
A7
A8
A9
5 10 15
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries – Explanation of course structure
– Explanation of course syllabus
– Presentation of course schedule
– Description of the type of class: theory and practice
– List and explanation of course objectives and methodologies
– Explanation of course assessment
– List of teaching materials
– Relation of course to the rest of the degree program
– Instructions to carry out exercises, assignments, presentation and paper
– Distribution of topics for presentations
Sessió Magistral – Power-point supported sessions
– Explanation of main concepts
– Exemplification
– Questions and answers
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària - Grammar exercises
- Language exercises
- Explanation and discussion of complex exercises
Seminaris - Students' presentations and discussion of course topics
Treballs - Writing of a paper related to course topics (under instructor's approval and supervision)
Presentacions / exposicions - Power-point supported student's presentation of a course topic
Atenció personalitzada - Supervision of papers and presentations
- Questions on course topics

Atenció personalitzada
Descripció
Solve doubts concerning course contents, exercises, assignments, paper, presentation or evaluation – Monitor student's projects (paper and presentation) – Check on general student progress

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A8
A9
- Term paper on a course topic (under instructor's approval and supervision) 20%
Presentacions / exposicions
A8
A9
-Power-point supported presentation 20%
Proves mixtes
A7
A8
A9
- Assignments (10%)
- Final exam (35%)
45%
Proves objectives de tipus test
A7
A8
A9
- 3 tests aimed at checking knowledge of theoretical contents and its application to the analysis of English 15%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students are expected to read assigned material and prepare reading material and exercises at home prior to class time, in order to be able to participate in class.

Instructions for the paper and presentation (topics, deadline, etc) will be given on the first day of classes.

No late assignments/paper will be accepted.

No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times.

Convocatòria 1: 5 marks (assignments, tests, oral presentation, term paper, final exam) and a minimum of 50% in the final exam are required for the computation of the final grade

Convocatòria 2: there will be a final exam worth 100%.


Fonts d'informació

Bàsica

Aarts, B. 2001. English Syntax and Argumentation. New York: Palgrave.

Baker, C. 1995. English Syntax. Cambridge, MA: The MIT Press.

Chalker, S. 1992. A Student’s English Grammar. Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.

Close, R. 1974. A University Grammar of English Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.

van Gelderen, E. 2010. An Introduction to the Grammar of English. Amsterdam: John Benjamins.

Greenbaum, S. and R. Quirk 1990. A Student’s Grammar of the English Language. Harlow, Essex, England: Longman.

Huddleston, R. & G. Pullum 2002. The Cambridge Grammar of the English Language. London: Longman.

Quirk, Randolph and Sidney Greenbaum. 1987. A University Grammar of English. Essex: Longman.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent