Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell superior.
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Obté consciència dels principals aspectes contrastius entre l’anglès i l’espanyol/català.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
I. Conceptes bàsics
II. El Sintagma Nominal
III. Subordinació
IV. Presentació de la informació
V. Gramàtica i Ús |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Sessió Magistral |
|
25 |
25 |
50 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
25 |
25 |
50 |
Treballs |
|
1 |
17 |
18 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
1 |
2 |
|
Proves objectives de tipus test |
|
3 |
6 |
9 |
Proves mixtes |
|
4 |
16 |
20 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Descripció i presentació de l'assignatura: programa, objectius, avaluació, estructura del curs, metodologies, materials del curs i resultats d'aprenentage. |
Sessió Magistral |
Sessions amb suport PowerPoint, amb explicació i exemplificació dels principals conceptes i discussió dels continguts del curs. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Exercicis de gramàtic; exercicis de llengua; explicació, correcció y discussió d'exercicis complexos per fixar continguts teòrics. |
Treballs |
Redacció d'un treball de curs sobre un tema relacionat amb els continguts del curs (amb supervisió i aprovació de la docent). |
Atenció personalitzada |
Supervisió del treball i resolució de preguntes sobre els continguts del curs. |
Descripció |
Per resoldre dubtes relatius als continguts del curs, els exercicis, el treball o l'avaluació - Supervisar el treball de curs - Controlar el progrés de l'alumnat. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
- Redacció d'un treball de curs sobre un tema relacionat amb els continguts del curs (amb aprovació i supervisió de la docent). |
25% |
Proves mixtes |
|
- Examen final. |
50% |
Proves objectives de tipus test |
|
- Tests amb l'objectiu de comprovar el coneixement adquirit sobre els continguts teòrics i la seva aplicació a l'anàlisi de l'anglès. |
25% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
S'espera que l'alumnat llegeixi el material assignat i que prepari les lectures i els exercicis a casa abans de les classes, per tal de poder participar a classe. No s'acceptaran treballs més enllà del termini establert. No es faran tests/exàmens fora dels dies i hores establerts. En casos dubtosos, l'assistència regular (per sobre del 80%) i la participació activa en les discussions de classe es podran tenir en compte per a la nota final, a criteri de la docent.
Convocatòria 1 (Avaluació contínua): calen 3 notes (treball, tests, examen final) i un mínim de 50% a l'examen final per poder computar la nota final en primera convocatòria. Convocatòria 2: un únic examen amb el 100% del valor de la nota final. D'acord amb la normativa URV, “el professor podrà establir a la Guia Docent aquelles mesures que consideri oportunes per al bon desenvolupament de les activitats avaluatives. Les mesures podrien incloure limitacions pel que fa a l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiantat" (art. 21 NAM Grau i art. 20 NAM Màster). Això vol dir que no es permetrà l'ús de mòbils ni d'altres dispositius durant les activitats avaluables. In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion. In cases where results are borderline, regular attendance (above 80%) and active participation in class discussions may be taken into consideration, at the tutor's discretion. |
Bàsica |
|
Aarts, B. 2001. English Syntax and Argumentation. New York: Palgrave. Baker, C. 1995. English Syntax. Cambridge, MA: The MIT Press. Chalker, S. 1992. A Student’s English Grammar. Workbook. Harlow, Essex, England: Longman. Close, R. 1974. A University Grammar of English Workbook. Harlow, Essex, England: Longman. van Gelderen, E. 2010. An Introduction to the Grammar of English. Amsterdam: John Benjamins. Greenbaum, S. and R. Quirk 1990. A Student’s Grammar of the English Language. Harlow, Essex, England: Longman. Huddleston, R. & G. Pullum 2002. The Cambridge Grammar of the English Language. London: Longman. Quirk, Randolph and Sidney Greenbaum. 1987. A University Grammar of English. Essex: Longman. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|