DADES IDENTIFICATIVES 2015_16
Assignatura (*) LLENGUA ANGLESA V Codi 12274115
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Quart 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
Adreça electrònica isabel.oltra@urv.cat
sara.miguel@urv.cat
Professors/es
OLTRA MASSUET, MARIA ISABEL
MIGUEL GOMEZ, SARA
Web
Descripció general i informació rellevant In this course we analyze the complexities of the English noun phrase and other complex structures – subordination and topicalization processes – from a theoretical and practical perspective. Students will be introduced to the type of argumentation used in linguistic analysis.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Domina la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell superior.
Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Obté consciència dels principals aspectes contrastius entre l’anglès i l’espanyol/català.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
I. Conceptes bàsics
II. El Sintagma Nominal
III. Subordinació
IV. Presentació de la informació
V. Gramàtica i Ús

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
A5
25 25 50
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària
A5
25 25 50
Treballs
A5
1 17 18
Atenció personalitzada
1 1 2
 
Proves mixtes
A5
4 24 28
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Descripció i presentació de l'assignatura: programa, objectius, avaluació, estructura del curs, metodologies, materials del curs i resultats d'aprenentage.
Sessió Magistral Sessions amb suport PowerPoint, amb explicació i exemplificació dels principals conceptes i discussió dels continguts del curs.
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària Exercicis de gramàtic; exercicis de llengua; explicació, correcció y discussió d'exercicis complexos per fixar continguts teòrics.
Treballs Redacció d'un treball de curs sobre un tema relacionat amb els continguts del curs (amb supervisió i aprovació de la docent).
Atenció personalitzada Supervisió del treball i resolució de preguntes sobre els continguts del curs.

Atenció personalitzada
Descripció
Per resoldre dubtes relatius als continguts del curs, els exercicis, el treball o l'avaluació - Supervisar el treball de curs - Controlar el progrés de l'alumnat.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
A5
- Redacció d'un treball de curs sobre un tema relacionat amb els continguts del curs (amb aprovació i supervisió de la docent). 20%
Proves mixtes
A5
Hi haurà dos exàmens durant el curs. Els detalls d'aquestes proves es concretaran el primer dia de classe. 80%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

Aarts, B. 2001. English Syntax and Argumentation. New York: Palgrave.

Baker, C. 1995. English Syntax. Cambridge, MA: The MIT Press.

Chalker, S. 1992. A Student’s English Grammar. Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.

Close, R. 1974. A University Grammar of English Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.

van Gelderen, E. 2010. An Introduction to the Grammar of English. Amsterdam: John Benjamins.

Greenbaum, S. and R. Quirk 1990. A Student’s Grammar of the English Language. Harlow, Essex, England: Longman.

Huddleston, R. & G. Pullum 2002. The Cambridge Grammar of the English Language. London: Longman.

Quirk, Randolph and Sidney Greenbaum. 1987. A University Grammar of English. Essex: Longman.

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent