Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A7 |
Entendre la llengua anglesa parlada i escrita en profunditat i en una varietat de registres. |
| A8 |
Conèixer la gramàtica de la llengua anglesa en profunditat i ser capaç d'analitzar-la lingüísticament. |
| A9 |
Utilitzar un vocabulari anglès ampli i variat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A7 |
Desenvolupa la capacitat de comprensió oral i escrita per satisfer les necessitats d'ús instrumental de la llengua anglesa a un nivell avançat
| | A8 |
Obté una formació avançada en la descripció de la llengua anglesa
Es sensibilitza sobre els aspectes amb més contrast entre l'anglès i l'espanyol/català i familiaritzar-se amb els errors més comuns que es donen en el procés de transferència entre llengües, de manera que es puguin identificar i corregir
| | A9 |
Mostra un maneig de la gramàtica i el vocabulari de la llengua anglesa a un nivell avançat que permeti comunicar-se de manera correcta, fluida i articulada
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
I. Basic concepts
II. Verb as head of VP
III. The English VP: Main patterns
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
Sessió Magistral |
|
10 |
20 |
30 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
20 |
20 |
40 |
Seminaris |
|
20 |
10 |
30 |
Treballs |
|
1 |
14 |
15 |
Presentacions / exposicions |
|
0.5 |
10 |
10.5 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
2 |
3 |
|
Proves mixtes |
|
5 |
10 |
15 |
Proves objectives de tipus test |
|
1.5 |
3 |
4.5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
– Explanation of course structure
– Explanation of course syllabus
– Presentation of course schedule
– Description of the type of class: theory and practice
– List and explanation of course objectives and methodologies
– Explanation of course assessment
– List of teaching materials
– Relation of course to the rest of the degree program
– Instructions to carry out exercises, assignments, presentation and paper
– Distribution of topics for presentations
|
Sessió Magistral |
– Power-point supported sessions
– Explanation of main concepts
– Exemplification
– Questions and answers
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
- Grammar exercises
- Language exercises
- Explanation, practice, and discussion of complex exercises
|
Seminaris |
- Students' presentations and discussion of course topics |
Treballs |
- Writing of a paper related to course topics (under instructor's approval and supervision) |
Presentacions / exposicions |
- Power-point supported student's presentation of a course topic
|
Atenció personalitzada |
- Supervision of papers and presentations
- Questions on course topics
|
Descripció |
Solve doubts concerning course contents, exercises, assignments, paper, presentation or evaluation – Monitor student's projects (paper and presentation) – Check on general student progress |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Treballs |
|
- Term paper on a course topic (under instructor's approval and supervision) |
20% |
Presentacions / exposicions |
|
- Power-point supported presentation |
15% |
Proves mixtes |
|
- Assignments (10%)
- Final exam (40%) |
50% |
Proves objectives de tipus test |
|
- 3 tests aimed at checking knowledge of theoretical contents and its application to the analysis of English |
15% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Students are expected to read assigned material and prepare reading material and exercises at home prior to class time, in order to be able to participate in class. Instructions for the paper and presentation (topics, deadline, procedure, etc) will be given on the first day of classes. No late assignments/paper will be accepted. No tests/exams will be taken outside scheduled dates and times. Convocatòria 1: 5 marks (assignments, tests, oral presentation, term paper, final exam) and a minimum of 50% in the final exam are required for the computation of the final grade. Convocatòria 2: there will be a final exam worth 100%. |
Bàsica |
|
Aarts, B. 2001. English Syntax and Argumentation. New York: Palgrave.
Baker, C. 1995. English Syntax. Cambridge, MA: The MIT Press.
Chalker, S. 1992. A Student’s English Grammar. Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.
Close, R. 1974. A University Grammar of English Workbook. Harlow, Essex, England: Longman.
van Gelderen, E. 2010. An Introduction to the Grammar of English. Amsterdam: John Benjamins.
Greenbaum, S. and R. Quirk 1990. A Student’s Grammar of the English Language. Harlow, Essex, England: Longman.
Huddleston, R. & G. Pullum 2002. The Cambridge Grammar of the English Language. London: Longman.
Quirk, Randolph and Sidney Greenbaum. 1987. A University Grammar of English. Essex: Longman. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|