DADES IDENTIFICATIVES 2016_17
Assignatura (*) TALLER D'ESCRIPTURA AVANÇADA Codi 12274117
Ensenyament
Grau d'Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Obligatòria Quart 1Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
COSTELLO ., KEVIN PATRICK
Adreça electrònica kevinpatrick.costello@urv.cat
Professors/es
COSTELLO ., KEVIN PATRICK
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A5 Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats d’ús de la llengua anglesa a un nivell superior.
Desenvolupa la capacitat d’expressió oral i/o escrita per a satisfer les necessitats que vagin més enllà de l’ús purament instrumental de la llengua anglesa a un nivell superior.
Elabora un discurs oral i/o escrit concís i coherent a fi de comunicar els resultats del treball realitzat a un nivell superior.
Domina las tècniques i les estratègies pròpies del discurs oral i/o escrit.
Obté consciència dels principals aspectes contrastius entre l’anglès i l’espanyol/català.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B6 Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
Text types reports
different types of reviews
eye-witness reports
advice letters
leaflets and brochures
magazine articles, etc. focusing on different aspects of language (subjectiveness v. objectiveness; communicative immediacy v. communicative distance as based on privacey/publicity; use of deixis; use of appraisal and evaluation, etc.).

Essay writing Paraphrasing sentences
Writing paragraphs with topic sentences
Identifying parts of sentences, correcting fragments

Summarizing passages
Distinguishing patterns of organization
Correcting run-together sentences




Distinguishing patterns of organization
making logical assertions, subject-verb agreement.

THEMES

Friendship, birth order, people and work

Commentary on a text: an advertisement, poem, news,
plays, etc. at the different language levels.

Commentary on a Translation: the different strategies.







creative writing automatic writing
free writing
playing with grammar
playing with lexis
playing with sound
playing with punctuation, etc.
paralel structures
deviation
a journal, a shared journal


Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
1.5 1.5 3
Sessió Magistral
15 15 30
Seminaris
46 72 118
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves mixtes
2 6 8
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Each class will start with the theoretical and practical principles/guidelines to prepare estudents for the requirements of the various text types.
Sessió Magistral The lectures focus on different pragmatic devices to cause the relevant stylistic effect. Also on the conventions and patterns that rule the text type. Of course the theoretical and practical part mingle both in the lectures and seminars as the goal is writing.
Seminaris The texts provided are drawn from a wide range of sources and they belong to different textual types.
The seminars will focus on the different stages of the writing process as applicable to the different text types.
Atenció personalitzada Students are welcome to use the teacher's office hours for personal consultation or to becomes acquainted with the basic structure and contents of the course, and to further practice their communication skills in English.

Atenció personalitzada
Descripció
Students are welcome to use the teacher's office hours for personal consultation or to become acquainted with teh basic structure and contents of the course, and to further practice their communication skills in English.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Seminaris


tests: 50%
journal and assignments 50%

Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

writing tests: 50%
journal and assignments: 40%
minimum attendance of 70% of the classes: 10%


Fonts d'informació

Bàsica William R. Smalzer, Write to be read, 1996, CUP
Constance Hale, Sin and Syntax, 2001, Broadway Books
Hugh Cory, Advanced Writing, 2009, OUP

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent