DADES IDENTIFICATIVES 2022_23
Assignatura (*) L'ANGLÈS COM A LLENGUA ESTRANGERA Codi 12274210
Ensenyament
Grau en Anglès (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Optativa 2Q
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
ZHANG , XIAODAN
Adreça electrònica mar.gutierrezcolon@urv.cat
xiaodan.zhang@urv.cat
Professors/es
GUTIÉRREZ-COLON PLANA, MARIA DEL MAR
ZHANG , XIAODAN
Web
Descripció general i informació rellevant <p>The objectives of this course are the following:</p><div><div><ul><li>To introduce students to the concepts about Teaching and Learning a second Language/foreign Language.</li><li>To learn about the main current theories, approaches, practices and activities in ELT.&nbsp;</li><li>To provide materials and activities to help students in their professional development as well as a reflection of their own teaching.</li></ul><div><br /></div></div><div><br /></div></div>

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
 A1 Demostrar que coneix els corrents teòrics i metodològics de la lingüística i les seves aplicacions.
 A5 Dominar la llengua anglesa des d’un punt de vista teòric i pràctic i expressar-s’hi oralment i per escrit de manera fluida i precisa.
Tipus B Codi Competències Transversals
Tipus C Codi Competències Nuclears

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
 A1 Presenta una visió crítica de la investigació entorn de l’adquisició de l’anglès como a llengua estrangera.
Coneix els principis bàsics de l’adquisició de segones llengües.
 A5 Mostra un maneig de la llengua anglesa (de forma oral i/o escrita) en contextos diversos a un nivell superior.
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge

Continguts
Tema Subtema
1. Introduction to the history of second/foreign language teaching
2. Contexts for language learning:
2.1.Background to language learning (personal factors, differences between L1 and L2), learner needs, etc.
2.2.Background to teaching (assessement types, type of activites)
3.Planning a lesson: Preparing a lesson, choosimg materials.
4.Managing the teaching and learning process: teachers' and learners' language in the classroom; Classroom management.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
10 0 10
Resolució de problemes, exercicis
A1
25 45 70
Fòrums de debat
A1
A5
10 15 25
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada
A1
10 30 40
Atenció personalitzada
A5
5 0 5
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Introductory activities- Introduction of the field and the different topics.
Resolució de problemes, exercicis Problem solving, exercises- Students will be presented with some practica cases that will have to be analysed according to the theory studied. This will also be part of the final mark.
Fòrums de debat Forums of debate- The class will have a space where the teacher will post reflections and questions about the topics studied.
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada Reading written documents and graphs- The students will have to read many articles and boock chapters related to the topics.
Atenció personalitzada Personal attention- Students will be in touch with the teacher on a regular basis.

Atenció personalitzada
Descripció

Students will be given individual and/or group tutorials during which they can resolve any questions that may have about the subject. Tutorials may be face-to-face or online. At the start of the academic year, students will be informed about how these personalised tutorials will take place (timetables, whether they will be face-to-face, by email, Moodle, etc.)



Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Resolució de problemes, exercicis
A1
Problem solving, exercises- The student will have to analyse some real situations related to the different topics. 40%
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada
A1
Reading written documents and graphs- The students will have to sit an exam in which the student will have to reflect his/her understadning of all the different theories and approaches studied during the course

60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Students enrolled at the URV follow the ECTS system and are entitled to the calls for assessment indicated in the current undergraduate and master's degree regulations.


Fonts d'informació

Bàsica

A compilation of required readings will serve as the text for the course. Most of these readings are journal articles or book chapters on the specific topics, which will be provided by the professor at the end of the semester. 

Complementària

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent