Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A13 |
Conèixer i aplicar les bases de la teoria de la literatura i de les teories estètiques. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A13 |
Coneix les principals tècniques literàries de la ficció, el teatre, la poesia i el cinema
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
|
Tema |
Subtema |
The Nature of Theatre |
Drama
Performance
Audience
|
The Script |
Reading a Play
Watching a Play
Plot
Character
Language
Thought
Music
Spectacle |
Oscar Wilde. The Importance of Being Earnest |
Nineteenth-Century English Drama
Comedy of Manners
Humour and Satyre
Social issues of the play |
Harold Pinter: The Birthday Party |
The Contemporary Scene in UK
Realism and Absurdity
Plot
Character
Theme |
Tennessee Williams: A Street Car Named Desire |
Contemporary American Thatre
Character
Plot
Theme |
Edward Albee. Who is Afraid of Virginia |
Postmodernism
Social issues. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
1 |
2 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
26 |
53 |
79 |
Sessió Magistral |
|
25 |
25 |
50 |
Treballs |
|
1 |
6 |
7 |
Seminaris |
|
1 |
6 |
7 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
4 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
A session at least will be devoted to explain the aim of the course, objectives, methodology, etc. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
To focus on specific topics and how to develop them. |
Sessió Magistral |
To provide general and specific information. |
Treballs |
To narrow down topics and write about them. |
Seminaris |
To focus on subtopics and how to present them. |
Atenció personalitzada |
Personal meeting at my office in order to clarify academic points. |
Descripció |
There will be office hours. Students should take benefit of them in order to ask questions, querries, discuss details of the syllabus and content of the course. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Exercises to be written in class |
60% |
Sessió Magistral |
|
Class attendance and participation |
10% |
Treballs |
|
Assignments |
30% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
The students who do not reach the 50% of the above-mentioned requirements will have a scheduled second chance, as well as those who have not opted to go through the continuos assessment (for further details see the course syllabus). This second chance will be the same for all students ( both those who failed the continuous assessment and those who opted for the final class exercise), and will consist in a final class exercisel of 20 questions (100%). These questions will be based on the units included in the syllabus (short definitions of concepts, identifications of names, titles, characters, short contextualizations of excertps from the texts analyzed ...). |
Bàsica |
Montgomery, Martin et alia , Ways of Reading , 2000, Routledge
Oscar Wilde , The Importance of Being Earnest, 2000, Penguin
Harold Pinter, The Birthday Party, 2000, Methuen
Tennessee Williams, A Street Car Named Desire, 2000, Penguin
|
|
Complementària |
|
|
Assignatures que en continuen el temari |
INTRODUCCIÓ A LA LITERATURA ANGLESA/12274121 |
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|