DADES IDENTIFICATIVES 2011_12
Assignatura (*) METODOLOGIES DE RECERCA Codi 12605101
Ensenyament
Estudis Culturals en Llengua Anglesa, Textos i Contextos (2009)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
3 Obligatòria Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Anglès
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
LAMARCA MARGALEF, JORGE
Adreça electrònica jordi.lamarca@urv.cat
Professors/es
LAMARCA MARGALEF, JORGE
Web
Descripció general i informació rellevant To provide the main methodological elements of research work in literary and cultural studies.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Recerca
  AR1 Analitzar textos de contingut específic relacionats amb els Estudis Culturals
  AR2 Processar informacions d’origen divers relacionades amb els Estudis Culturals
  AR3 Articular un discurs acadèmic coherent basat en l’anàlisi científic de les dades obtingudes
  AR7 Desenvolupar habilitades investigadores que permeten l’autonomia a l’aprenentatge
  AR11 Presentar de manera raonada i convincent les conclusions derivades de la investigació relacionada amb els Estudis Culturals
Tipus B Codi Competències Transversals
  Recerca
  BR1 Aprendre a aprendre
  BR4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  Recerca
  CR2 Gestionar la informació i el coneixement

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
This course will provide an adequate preparation for students who undertake future research work. AR2
AR7
AR11
BR1
BR4
CR2
This subject is mainly designed to provide a research methodology for students who will research and write their papers and master thesis in the masters programme "Cultural Studies in English: Texts and Contexts." The procedure to be followed during the semester will eventually enable the students to collect their bibliographies, to raise their research questions, to write their outlines and synopses, to undertake their research and to write their respective papers and theses. AR1
AR2
AR3

Continguts
Tema Subtema
1. Methodological appraoches and research areas.
2. Knowledge, information, fact and opinion.
3. Description, narration, argument and persuasion.
4. Research and exploration.
5. Research and writing.
6. Research and new technologies.
1.a. Primary research.
1.b. Secondary research.
2.a. Resources, ideas and conceptual tools.
2b. Library, catalogues and .
3.a Originality and Plagiarism.


Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries
6 6 12
 
Debats
15 30 45
Sessió Magistral
5 10 15
 
Atenció personalitzada
2 0 2
 
Proves objectives de tipus test
1 0 1
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Since a variety of methodological structures wil be presented and discussed, each one building on the previous one, students are asked to attend lectures and seminars regularly. Attendence, the key to success, is an excellent opportunity to share ideas about selecting research topics, compiling bibliographies and writing basic outlines.which will then be elaborated
Debats Debates will contribute to find out reseach topics
Sessió Magistral Lectures will presend and develop theoretical issues concerning research

Atenció personalitzada
 
Atenció personalitzada
Activitats Introductòries
Descripció
Students should meet with the instructor at least three times.

Avaluació
  Descripció Pes
Debats Content
Structure
Delivery
50
20
30
Altres

-





 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica , MLA Handbook for Writers of Research Papers. 7 th Edition, 7th , MLA
John Creedy, Research Without Tears, , Edward Elgar, 2008

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
Students are encouraged to participate in class. When appropriate, short assignements will be discussed in class and will productively critique each other work
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent