Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Professionalitzador |
|
AP1 |
Dominar en profunditat la llengua, la literatura i la cultura catalanes |
|
AP3 |
Aplicar les tècniques d'expressió en llengua catalana |
|
Recerca |
|
AR1 |
Dominar en profunditat la llengua, la literatura i la cultura catalanes |
|
AR10 |
Valorar críticament els discursos contemporanis sobre dones, cultura i llenguatge |
|
AR17 |
Expressar una opinió (sobre un text) amb claredat i concisió oralment i per escrit |
|
AR19 |
Cercar informació de tipus filològic en fons documentals (biblioteques, bases de dades, diccionaris, fonoteques, atles lingüístics, etc.) |
|
AR20 |
Fer recerca historicoliterària i lingüística en fons documentals (arxius públics i privats, hemeroteques, i altres entitats culturals) |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Creativitat. Desenvolupar idees i projectes originals |
|
BC2 |
Treballar autònomament amb iniciativa |
|
BC3 |
Flexibilitat. Disponibilitat per a l’adaptació en ambients canviants |
|
BC4 |
Resoldre problemes de manera efectiva |
|
BC6 |
Actuar amb un esperit crític i responsable |
|
BC7 |
Considerar l’ètica i la integritat intel•lectual com a valors essencials a la pràctica professional |
|
BC8 |
Autoestima professional. Comprendre el valor del propi coneixement i del seu impacte a la societat/comunitat |
|
BC9 |
Disponibilitat a la participació compromesa en la vida social |
|
BC11 |
Treballar en equip i gestionar equips |
|
BC14 |
Planificació i organització |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Domini de l’expressió i la comprensió del/s idioma/es estrangers per al desenvolupament professional derivat del curs del postgrau |
|
CC2 |
Ús de les eines específiques de TIC per al desenvolupament professional derivat del curs de postgrau. |
|
CC5 |
Gestió del temps per al desenvolupament acadèmic i professional |
|
CC6 |
Desenvolupament de processos d'incorporació al món del treball (compte d'altres i/o emprenedoria) (Orientació professional) |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Explicació del treball. Sempre s'enfocaran les explicacions per a sensibilitzar i activar l'alumnat envers el compromís ètic i aconseguir també la seva responsabilitat social com a ciutadà/na i com a professional. El guiatge incorporarà la definició i el desenvolupament del projecte acadèmic i professional que es planteja a la universitat i que permet integrar els alumnes i les alumnes tant en la comunitat intel·lectual universitària com en la societat i en el món professional. |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
|
Elaboració del treball de fi de màster |
|
Treballs |
Realització del treball de recerca o de les pràctiques. L'objectiu serà obtenir un treball autònom de l'alumnat, dut a terme amb responsabilitat i iniciativa. L'alumnat hurà d'utilitzar materials diversos entre els quals podran constar fonts per a consultar les quals caldrà que domini un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. Per a realitzar el treball l'alumnat haurà d'utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació i, sobretot, caldrà que aprengui a gestionar la informació i el coneixement amb maduresa i habilitat. |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
|