DADES IDENTIFICATIVES 2012_13
Assignatura (*) TREBALL DE FI DE MÀSTER Codi 12745302
Ensenyament
Música com a Art Interdisciplinària (2010)
Cicle 2n
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Treball fi de màster Primer Únic anual
Llengua d'impartició
Català
Departament Història i Història de l'Art
Coordinador/a
SERRA MASDEU, ANNA ISABEL MARIA
Adreça electrònica annaisabel.serra@urv.cat
Professors/es
SERRA MASDEU, ANNA ISABEL MARIA
Web
Descripció general i informació rellevant El treball de fi de màster es planteja de forma individualitzada, a partir de la proposta dels i les estudiants i, en el cas de l'itinerari professionalitzador, com una memòria de les pràctiques. S'aconsella una tria encarada ja a les futures línies d'investigació o a la professió.

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
  Comú
  AC2 Maneja amb rigor de les diferents metodologies i eines d'anàlisi del fet sonor
  AC9 Té capacitat per utilitzar mètodes actualitzats d'altres disciplines humanístiques i socials, com ara, la filosofia, la sociologia, l'antropologia, la història, l'escenografia o el disseny artístic com a eines auxiliars
Tipus B Codi Competències Transversals
  Comú
  BC1 Aprendre a aprendre.
  BC2 Resoldre problemes complexos de forma efectiva.
  BC4 Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa.
  BC6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
  BC8 Gestionar projectes tècnics o professionals.
Tipus C Codi Competències Nuclears
  Comú
  CC3 Gestionar la informació i el coneixement.
  CC6 Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional.

Objectius d'aprenentatge
Objectius Competències
Desenvolupar i valorar la pròpia inserció en l'àmbit professional i investigador BC1
BC6
BC8
CC3
Assolir les bases d'un mètode de recerca científica AC2
AC9
Iniciar-se en la valoració sintètica i l'anàlisi del propi entorn professional BC2
BC4
CC6

Procediments de selecció
Procediments


Planificació
Metodologies  ::  Proves
  (*) Hores a classe Hores fora de classe (**) Hores totals
Activitats Introductòries 7 14 21
 
Presentacions / exposicions 3 9 12
 
Treballs 20 60 80
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Pla específic d'actuació
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Presentació dels coordinadors i canvi d'impressions per encarar el treball o la memòria
Presentacions / exposicions Exposició oral del treball o la memòria davant tribunal avaluador
Treballs Treball escrit o memòria de pràctiques

Mecanismes coordinació/seguiment
 
Atenció personalitzada
Activitats Introductòries
Descripció
Els i les estudiants comptaran durant tot el curs amb l'ajuda personalitzada del tutor o la tutora

Criteris i procediments d’avaluació
  Descripció Pes
Presentacions / exposicions Exposició oral del treball o de la memòria 25%
Treballs Es presentarà un treball escrit o una memòria de pràctiques 75%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Fonts d'informació

Bàsica

La bibliografia no es pot inserir ni generalitzar en aquesta guia, perquè ha de ser necessàriament individualitzada

Complementària

Recomanacions


 
Altres comentaris
Consulteu les guies docents de la UB
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent