Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC2 |
Identificar i interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius de partits polítics, les empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc |
|
AC4 |
Crear i desenvolupar estratègies de comunicació que siguin eficaces, correctes i atractives pels diferents tipus d'empreses, institucions, organitzacions o partits polítics, així com dominar els conceptes i tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants |
|
AC5 |
Desenvolupar treballs d'investigació, anàlisi i planificació de comunicació d'alt nivell i exigència, dominant el llenguatge, els processos i la metodologia que s'utiliza per elaborar projectes científics i professionals |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
Objectius |
Competències |
Profundiza en el conocimiento de un tema concreto de la comunicación en las empresas, instituciones y organizaciones, ya sea un sector especializado o en algunas herramientas y técnicas de comunicación y/o investigación. |
AC2 AC4
|
|
CC2 CC3
|
Domina los procesos, estructuras e instrumentos de un tema específico de la comunicación de patrimonio, territorio y turismo. |
AC4 AC5
|
BC3 BC4 BC5 BC6
|
CC3
|
Desarrolla estrategias de comunicación en un ámbito especializado de comunicación. |
AC4
|
BC3
|
CC3
|
Tema |
Subtema |
Tema 1. Nuevas tendencias y dinámicas de los mercados turísticos. Condicionantes del desarrollo de nuevos productos y actividades de ocio.
Tema 2. Tendencias emergentes y factores estratégicos para la renovación, desarrollo y comunicación de nuevos productos turísticos.
Tema 3. Tipología de nuevos productos y actividades turísticas. Formas innovadoras de distribución. Análisis de casos.
Tema 4. Condicionantes en la producción y comunicación del sector del ocio. |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
0 |
2 |
|
Sessió Magistral |
|
14 |
8 |
22 |
Treballs |
|
5 |
20 |
25 |
Presentacions / exposicions |
|
3 |
9 |
12 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
4 |
7 |
11 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
1 |
3 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Sesión destinada a introducir la asignatura. Su estructura y el sistema de evaluación. |
Sessió Magistral |
Exposición contenidos téoricos de la asignatura |
Treballs |
El trabajo permitirá aplicar los conocimientos e instrumentos explicados y tratados en las diferentes sesiones así como poner de manifiesto la capacidad creativa del alumno. El tema y el guión del trabajo, así como los criterios serán explicados en clase. |
Presentacions / exposicions |
Presentar y comunicar el trabajo de la asignatura realizado por el alumno. |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Análisis, reflexión y debate de casos prácticos así como artículos propuestos. |
Atenció personalitzada |
Seguimiento de los trabajos y dudas. |
|
Descripció |
La atención personalizada se realizará durante toda la asignatura para poder orientar y hacer el seguimiento del trabajo final así como de las dudas que se puedan presentar. |
|
|
Descripció |
Pes |
Treballs |
Creación de un producto innovador |
45% |
Presentacions / exposicions |
Exposición del trabajo |
15% |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Selección y análisis de productos y de casos. Artículos. |
30% |
Altres |
Participación en clase |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
No hay segunda convocatoria |
Bàsica |
AAVV, The Future of travel. The new vocabulary of travel and tourism, Know, recurso electrónico
Shone,P. , Contemporary tourist experience. Concepts and consequences, Sharpley, 2012
Morgan, M. ; Lugosi, P. , The tourism and leisure experience, Channel view publications, 2010
Agnete, S. Eide D. et al. , Handbook of research on Innovation in Tourism Industries, Edward Elgar Publising, 2014
OMT , Manual de Desarrollo de Productos turísticos, OMT, 2013
OMT, Panorama OMT del Turismo Internacional 2015, OMT, 2015
, Hosteltur, ,
, World Travel Market Report, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|