Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC1 |
Aprendre els conceptes teòrics i metodològics relacionats amb la comunicació estratègica per a partits polítics, empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc, tant per a la seva aplicació professional com d'investigació |
|
AC2 |
Identificar i interpretar els processos i els fenòmens informatius i comunicatius de partits polítics, les empreses, institucions i organitzacions en la societat del risc |
|
AC3 |
Analitzar i avaluar l'impacte de l'entorn econòmic, polític, social i mediàtic, així com de les tecnologies de la informació i de la comunicació en la societat del risc, i la seva relació i aplicació en la comunicació estratègica |
|
AC4 |
Crear i desenvolupar estratègies de comunicació que siguin eficaces, correctes i atractives pels diferents tipus d'empreses, institucions, organitzacions o partits polítics, així com dominar els conceptes i tècniques de planificació estratègica de comunicació en entorns canviants |
|
AC5 |
Desenvolupar treballs d'investigació, anàlisi i planificació de comunicació d'alt nivell i exigència, dominant el llenguatge, els processos i la metodologia que s'utiliza per elaborar projectes científics i professionals |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC2 |
Resoldre problemes complexos en contexts multidisciplinars relacionats amb el camp de la comunicació estratègica. |
|
BC3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
|
BC7 |
Tenir sensibilització en temes mediambientals. |
|
BC8 |
Gestionar projectes tècnics i d'investigació o innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
|
CC5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
|
CC6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Objectius |
Competències |
Desarrollar un Proyecto de Investigación propio, ya sea a nivel académico/investigación o a nivel profesional. |
AC1 AC2 AC3 AC4 AC5
|
BC1 BC2 BC3 BC4 BC6 BC7 BC8
|
CC1 CC2 CC3 CC4 CC5 CC6
|
Procediments |
TRABAJO DE FIN DE MASTER a) Planteamiento de un boceto inicial de TFM b) Elaboración del TFM |
Metodologies :: Proves |
|
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
2 |
0 |
2 |
|
Selecció/assignació del treball de fi de Màster |
5 |
0 |
5 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
50 |
0 |
50 |
Elaboració del treball de fi de màster |
0 |
315 |
315 |
|
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
0 |
3 |
3 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Explicación de las características y sistema de realización del TFM |
Selecció/assignació del treball de fi de Màster |
Se realizarán diversas sesiones sobre el proceso de realización del TFM. El TFM será asignado a un profesor tutor en función de la temática seleccionada. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
El estudiante coordinará tutorías con su profesor tutor asignado, en base a las necesidades de orientación y dirección. |
Elaboració del treball de fi de màster |
Realización del TFM por parte del estudiante, con el apoyo y la guía de su tutor. |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
El estudiante deberá entregar y presentar su TFM en el tiempo y forma establecido en la normativa de TFM del master, que se entrega al inicio del curso académico. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de màster |
|
Descripció |
Cada estudiante tendrá un tutor propio para la realización de su TFM, quien lo guiará en la realización del mismo. Cada estudiante deberá acordar con su tutor las horas de tutoría.
También se realizarán algunas sesiones grupales para explicar los aspectos claves para el desarrollo del TFM |
|
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Descripció |
Pes |
Elaboració del treball de fi de màster |
Se deberá presentar el TFM en la fechas establecidas por la Facultad, con el OK previo del tutor |
90% |
Presentació i defensa pública del treball de fi de màster |
Exposición de los resultados del TFM |
10% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Contenido del TFM Para los alumnos que quieran realizar un TFM orientado a la práctica profesional: deberán plantear e implementar una auditoría o investigación aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter profesional, en una empresa, institución u organización. El TFM implicará la ejecución de la auditoría o investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de “recomendaciones estratégicas y líneas globales de actuación” para la organización, para cambiar, mejorar, reforzar la situación de la entidad. Para los alumnos que quieran realizar un trabajo orientado a la investigación académica: deberán plantear e implementar investigación teórica o aplicada (sobre cuestiones relacionadas con la temática del master) de carácter académico. El TFM implicará la ejecución de la investigación, y los resultados de la misma deberán generar un conjunto de conclusiones sobre la organización o la situación estudiada, así como posibles líneas de investigación futuras (“future research”). |
Bàsica |
|
Cada tutor orientará al estudiante sobre la mejor bibliografía sobre el tema de su TFM |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|