Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
|
Comú |
|
AC3 |
Aplicar els criteris utilitzats per la difusió i investigació del Patrimoni Artístic |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
|
Comú |
|
BC1 |
Aprendre a aprendre. |
|
BC3 |
Aplicar el pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació. |
|
BC4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
|
BC5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge. |
|
BC6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret. |
|
BC8 |
Gestionar projectes tècnics i d'investigació o innovació. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
|
Comú |
|
CC1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
|
CC2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
|
CC4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
Objectius |
Competències |
|
AC3
|
BC1 BC3 BC4 BC5 BC6 BC8
|
CC1 CC2 CC3 CC4
|
Tema |
Subtema |
Introducció
|
Definició
Avantatges i desavantatges
Eines 2.0 i 3.0 |
Les TIC i el Patrimoni Cultura
|
Cultura digital i llenguatge hipermedia
Avantatges i deavantatges |
Marketing |
|
Les TIC’s als museus |
Redefinició de museu i públic
Base de dades
Avantatges i usos de les TIC’s
Exemples reals |
Treball final
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe |
Hores fora de classe |
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
16 |
0 |
16 |
Seminaris |
|
20 |
0 |
20 |
|
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Basada en respondre els dubtes i les motivacions de l’alumnat. |
Sessió Magistral |
Basada en exposicions formals, a càrrec del professor. |
Seminaris |
Basada en la pràctica, recerca i anàlisi de la matèria donada a classe. |
Atenció personalitzada |
|
|
Atenció personalitzada |
Activitats Introductòries |
Sessió Magistral |
Seminaris |
|
Descripció |
Descripció
A més de les consultes habituals en cada sessió de classe, l'alumne disposarà de la plataforma moodle amb la finalitat de contrastar, consultar i completar les informacions que li siguin precises per millorar el desenvolupament de la preparació de l'assignatura
|
|
|
Descripció |
Pes |
Seminaris |
Treball pràctic que permeti valorar i avaluar els coneixements adquirits en l'assignatura |
60% de la nota final |
Altres |
Participació a classe, amb assistència mínima al 80% de les sessions. |
40% de la nota final |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
CARRERAS MONFORT, CÈSAR. , Evaluación TIC en el patrimonio cultural: metodologías y estudio de casos , ,
CARRERAS MONFORT, CÈSAR; MUNILLA CABRILLANA, GLÒRIA., Patrimonio Digital, Barcelona, Editorial UOC, 2005.
SPRÜNKER, JANINE; MUNILLA, GLÒRIA., Educació, museus i TIC: Materials i activitats a Internet, Barcelona, Editorial UOC,, 2009
LEIVA-AGUILERA, JAVIER., estión de la reputación online: crea fácilmente tu estrategia de presencia en la Red, Editorial UOC,
|
|
Complementària |
|
|
|
Altres comentaris |
Per seguir amb aprofitament l'assignatura, és aconsellable tenir coneixements bàsics d’informàtica i Internet. |
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|