Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A7 |
Analitzar, comparar, gestionar i avaluar la pràctica docent d'acord amb les necessitats de l'alumnat |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Analitza els factors que intervenen en la producció / comprensió d'una llengua estrangera
| | A3 |
Ordena i s'estructura el procés d'aprenentatge en base a un model comunicatiu, basat en l'acció (comprensió, producció, interacció i mediació oral i escrita) d'acord amb les orientacions del Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell de Europa
| | A4 |
Analitza, compara, avalua, selecciona i adapta de forma reflexiva i crítica material adequat per presentar, practicar i corregir elements de comunicació oral i escrita en llengua anglesa d'acord amb el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües del Consell d'Europa
| | A7 |
Identifica i aplica els processos d'interacció i comunicació a l'aula, domina i aplica les destreses i habilitats necessàries per fomentar l'aprenentatge a l'aula
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Contrasta els esquemes mentals propis amb els dels demés i ho aprofita com a oportunitat d’aprenentatge
| | B4 |
Reconeix els encerts i errors en el desenvolupament de la seva tasca
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
|
Tema |
Subtema |
1. Classroom Management. |
1.1. Definitions and variables.
1.2. Group size.
1.3. Seating arrangements.
1.4. Pair and group work.
1.5. Mixed ability.
1.6. Teacher and student roles. |
2. Materials. |
2.1. Coursebooks and supplementary material.
2.2. Analysis of coursebook activities.
2.3. Input and feedback.
2.4. Material development.
2.5. ICT for material development. |
3. Language tests. |
3.1. Assessment types.
3.2. Test specifications.
3.3. Test items.
3.4. Analysis of test results.
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
2 |
1 |
3 |
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
6 |
2 |
8 |
Pràctiques a través de TIC |
|
2 |
10 |
12 |
Debats |
|
6 |
10 |
16 |
Treballs |
|
10 |
20 |
30 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
2 |
6 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Face-to-face session to talk about the course programme, Moodle contents and work plan.
|
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
Class notes and video lectures. |
Pràctiques a través de TIC |
Completion of Moodle quizzes.
Critical analysis of class material.
Use of ICT to create ELT material. |
Debats |
Online forums to talk about course-related aspects. |
Treballs |
Analysis of lessons in terms of classroom management, material adaptation and material creation. |
Atenció personalitzada |
On-line tutorials via Skype or the tutorial forum on Moodle.
|
Descripció |
Doubts can be solved via the tutorial forum on Moodle or via Skype. |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Lectura de documentació escrita / gràfica elaborada |
|
Reading class notes and watching tutorials. |
5 % |
Pràctiques a través de TIC |
|
Completing quizzes and developing material using ICT |
25% |
Debats |
|
Participating in forums |
10% |
Treballs |
|
Mid-course and final assignment. |
60% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
Harmer, Jeremy, How to Teach English, 1, 2007
Hugh, Arthur, Testing for Language Teachers, 2, 2003
Scrivener, Jim, Learning Teaching, 1, 2005
Scrivener, Jim, Classroom Management Techniques, 1, 2012
Mc Grath, Ian, Materials Evaluation and Design for Language Teaching, 1, 2002
Mc Grath, Ian, Teaching Materials and the Roles of EFL/ESL Teachers, 1, 2013
Alderson, Charles, Language Test Construction and Evaluation, 1, 1998
Woodward, Tessa, Planning Lessons and Courses, 1, 2001
Tomlinson, Brian, Materials Development in Language Teaching, 1, 1998
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|