Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A5 |
Identificar, descriure, analitzar i avaluar recursos, estratègies, mètodes i procediments didàctics emprats en l'ensenyament de la llengua anglesa i aplicar-los adequadament en qualsevol entorns ILE / ISL i en funció de les necessitats de l'alumnat. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A5 |
Utilitza les noves tecnologies com a eina per enriquir l'aprenentatge de llengües estrangeres i per promoure l'autoaprenentatge i l'aprenentatge continuat
Relaciona els diferents enfocaments metodològics amb les noves tecnologies: mitjans audiovisuals, sistemes informàtics, etc.
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Atenció personalitzada |
|
0 |
0 |
0 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
|
Atenció personalitzada |
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|