Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Dominar els corrents teòrics i enfocaments metodològics bàsics que caracteritzen els processos d'ensenyament i aprenentatge d'una llengua estrangera en general i de la llengua anglesa en particular |
| A2 |
Dominar els fonaments lingüístics bàsics de la lingüística teòrica i aplicada |
| A3 |
Posseir un coneixement avançat de la llengua anglesa oral i escrita a tots els nivells i del seu sistema lingüístic (lèxic, fonètic, gramatical, pragmàtic, discursiu) i donar-li un tractament didàctic adequat |
| A4 |
Analitzar, planificar, dissenyar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa d'acord amb el currículum i l'enfocament metodològic adequats |
| A8 |
Aplicar els mètodes d'investigació propis de l'àmbit de la lingüística aplicada i la didàctica de l'anglès com a llengua estrangera al disseny i elaboració de projectes docents, acadèmics i / o d'investigació rigorosos i implementar els resultats a l'aula d'anglès |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos de manera efectiva en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp de l'ensenyament de la llengua anglesa |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context d'investigació |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
| B6 |
Comunicar informació, idees, conclusions, problemes i solucions - i les raons que els sustenten - de manera clara i efectiva en públic o àmbit tècnic concret |
| B7 |
Sensibilització en temes mediambientals |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C2 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C3 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C4 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Integra els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden projectar
| | A2 |
Domina els coneixements, aptituds i habilitats necessàries per a redactar i defensar treballs de recerca a nivell internacional
| | A3 |
Desenvolupa el sentit de l'escriptura científica sobre temes relacionats amb l'àmbit de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
| | A4 |
Formula hipòtesis de partida i utilitza una metodologia que permeti extreure conclusions vàlides i argumentar de manera adequada i raonada
| | A8 |
Desenvolupa adequadament tot un seguit de competències específiques, transversals i nuclears en un projecte integrador
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i portar a terme un projecte
Busca, obté, processa, analitza, sintetitza i comunica informació críticament (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), la transforma en coneixement per elaborar i redactar un treball acadèmic rigorós tant de caràcter docent com a investigador, considerant les fonts bibliogràfiques adequades en el camp de l'ensenyament-aprenentatge de la llengua anglesa
Gestiona i utilitza de manera competent bases de dades electròniques i d'altres fonts
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Fa aportacions significatives o certes innovacions
| | B2 |
Identifica el que és un problema i pren la decisió d’ afrontar-lo
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes
Presenta diferents opcions alternatives de solució davant un mateix problema i avalua els seus possibles riscos i avantatges
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
Entén el problema i és capaç de desglossar-lo en parts manipulables
Té un mètode d’ anàlisis que li permet identificar causes poc evidents i avaluar el seu impacte en els problemes
Presenta opcions de solució que són efectives en la majoria dels casos per resoldre els problemes
Troba la solució adequada
Elabora una estratègia realista per a resoldre el problema
Identifica els problemes amb anticipació abans de què el seu efecte es faci evident
Analitza els problemes i les seves causes des d’ un enfocament global i de mitjà i llarg termini
| | B3 |
Reflexiona sobre les noves formes de fer les coses
Busca nous procediments i mètodes per fer les coses
Analitza una situació donada i identifica aspectes que cal millorar
Té en compte a qui i com afecta la innovació
Troba nous mètodes per fer les coses
Proposa noves idees, oportunitats o solucions a problemes i/o processos coneguts
Identifica necessitats de millora en situacions i contexts complexes
Troba nous mètodes de fer les coses d’ una altra manera
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
Presenta resultats d’ allò que s’espera en el temps previst
Presenta resultats d’allò que s’ espera en la manera adequada d’ acord amb la bibliografia donada i en el temps previst
Analitza les seves limitacions i possibilitats per desenvolupar la seva tasca/treball
Decideix que és allò que caldria que mostrés en relació al treball/projecte realitzat i ho aconsegueix d’ acord amb la seva planificació, en el termini previst
| | B6 |
En les seves presentacions utilitza medis de suport
Redacta documents amb el format, contingut, estructura, correcció lingüística, registre adequats i il·lustra conceptes utilitzant correctament les convencions: formats, títols, peus, llegendes,...
Les seves presentacions estan degudament preparades, utilitzant estratègies per presentar i dur a terme les seves presentacions orals (ajuts audiovisuals, mirada, veu, gest, control de temps,...)
| | B7 |
Comprèn la sostenibilitat des d'una perspectiva interdisciplinar, considerant la situació global i els reptes que planteja
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
Utilitza la informació comprenent les implicacions econòmiques, legals, socials i ètiques de l’ accés a la informació i el seu ús
Reflexiona, revisa i avalua el procés de gestió de la informació
| | C3 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
| | C4 |
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
At the beginning of the course, students will be assigned a TFM supervisor by the Master's Coordinator. In case a student is interested in a particular research area, and whenever possible, the Master's Coordinator will assign a research supervisor with experience in that particular field. The research topic will be selected by the student in close collaboration with their TFM supervisor. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
2 |
0 |
2 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
1 |
143 |
144 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
1 |
2 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentation of procedure, calendar, guidelines, assessment. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
Gathering students' interests and assigning students to supervisors. Discussing topic and methodology with supervisor. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
There are 3 compulsory tutoring sessions. Before the first tutoring session, the student must submit a project proposal with the working hypotheses and proposed methodology / experimental design. The student must further submit a compulsory draft of the paper before the next two tutoring sessions. |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
The Final Master’s Project, which may involve experimental or theoretical work, must be a piece of scholarly research that reflects the student's ability to:
- Plan a research activity.
- Present and develop a detailed methodology.
- Apply the scientific method, which relies on critical thinking.
- Formulate and assess hypotheses, and draw valid conclusions by providing reasonable and well-supported argumentation.
- Frame the topic of the project within the broader literature on the field, showing knowledge of background and main works of the research area.
- Critically analyze the literature.
- Synthesize and communicate information as formal research that contributes knowledge to the field.
- Use the English language to write and reflect about aspects of the teaching-learning process of the English language.
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
The Final Master’s Project will be submitted in written form and electronically. It will also be presented in an oral defense in front of an evaluation committee with the help of visual suport. |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat). |
Descripció
|
There are 3 compulsory tutoring sessions. Before the first tutoring session, the student must submit a project proposal with the working hypotheses and proposed methodology / experimental design. The student must further submit a compulsory draft of the paper before each of the following two tutoring sessions. |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
The paper is worth 80% of the final mark. This percentage will be computed on the basis of the results obtained in the corresponding rubric about the written paper (experimental or non-experimental), as evaluated by each member of the committee. Once the mean is calculated, the average mark will count towards 80% of the final global mark. |
80% |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
The defense will count 20% towards the final mark. Each member of the committee will suggest a global mark for the student’s presentation. This mark will be based on general exposition (general aspects like structure, organization, clarity, pronunciation, etc) and defense in the question period, as made explicit in the corresponding rubric.
Once the mean is calculated, this average mark will count towards 20% of the final global mark.
|
20% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
There is a unique academic call for the TFM defense and assessment. Plagiarism, in any form or extent, is a serious academic offense and, as such, will not be tolerated in any aspect of the Master's thesis. Students need to familiarize themselves with the appropriate ways to use and report previously published information. Any evidence of plagiarism in the Master's thesis will automatically disqualify the student. As a sign of good will we require that you sign the attached Original Work form and submit it to the program coordinator at the same time that you submit the Topic and Supervisor Form. Plagiarism, in any form or extent, is a serious academic offense and, as such, will not be tolerated in any aspect of the Master's thesis. Students need to familiarize themselves with the appropriate ways to use and report previously published information. Any evidence of plagiarism in the Master's thesis will automatically disqualify the student. As a sign of good will we require that you sign the attached Original Work form and submit it to the program coordinator at the same time that you submit the Topic and Supervisor Form. There is a unique academic call for the TFM defense and assessment. |
Bàsica |
|
Brown, J. D. (1988). Understanding research in second language learning: A teacher's guide to statistics and research design. Cambridge University Press. Brown, J. D., & Rodgers, T. S. (2002). Doing
second language research: An introduction to the theory and practice of
second language research for graduate/master's students in TESOL and
applied linguistics, and others. Oxford University Press. Larsen-Freeman, D., & Long, M. H. (2014). An introduction to second language acquisition research. Routledge. McDonough, J., & McDonough, S. (2014). Research methods for English language teachers. Routledge. |
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|