Type A
|
Code |
Competences Specific | | CE5 |
Understand the principles, instrumentation and technical applications of Biochemistry and Molecular Biology. |
| CE6 |
Know how to design and apply experimental laboratory protocols, especially in the ambits of biochemistry, microbiology and molecular biology, and to evaluate the risks and safety elements of these protocols. |
| CE8 |
Analyze and interpret data and experimental results in the scientific ambit. |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
Type A
|
Code |
Learning outcomes |
| CE5 |
Conèixer i saber utilitzar les tècniques més freqüents en Bioquímica i Biologia Molecular
| | CE6 |
Aplicar les mesures de protecció personal i ambiental que deriven de l'ús d'algunes tècniques d'un laboratori bioquímic
Organitzar el treball de laboratori elaborant protocols i estratègies de treball
| | CE8 |
Interpretar correctament els resultats procedents dels experiments efectuats
Presentar i discutir els resultats obtinguts
|
Type B
|
Code |
Learning outcomes |
Type C
|
Code |
Learning outcomes |
Topic |
Sub-topic |
1. Work levels when focusing on a biochemical/biotechnological study.
|
|
2. Initial processing of biological samples. |
|
3. Separation techniques of cells and cellular components. |
|
4. Techniques related to the use of radioisotopes. |
|
5. Nucleic acid and protein quantification techniques. |
|
6. Specific techniques of molecular biology. |
|
7. Immunological techniques frequently used in biochemistry and biotechnology. |
|
8. Other techniques. |
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours
|
Hours outside the classroom
|
(**) Total hours |
Introductory activities |
|
1 |
0 |
1 |
Lecture |
|
14 |
21 |
35 |
Seminars |
|
14 |
21 |
35 |
Laboratory practicals |
|
14 |
21 |
35 |
Personal attention |
|
1 |
0 |
1 |
|
Mixed tests |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Introductory activities |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l'assignatura. |
Lecture |
Exposició per part del professor dels diferents continguts de l'assignatura. |
Seminars |
Treball en profunditat per part dels alumnes sobre diferents apartats dels continguts de l'assignatura. |
Laboratory practicals |
Aplicació a nivell pràctic d'una sel.lecció de les tècniques treballades als seminaris i a les sessions magistrals. |
Personal attention |
Temps reservat a contactar directament amb els alumnes fora de la classe de forma individualitzada per resoltre dubtes, problemes i orientar-los en el proces d'aprenentatge. |
Description |
Interacció individualitzada professor-alumne fora del marc de la classe per tal de resoldre dubtes, problemes i donar orientació en l'aprenentage de la materia.
Despatx del professor amb cita prèvia. |
Methodologies |
Competences
|
Description |
Weight |
|
|
|
|
Seminars |
|
Avaluació d'una exposicio oral.
|
40 |
Laboratory practicals |
|
Avaluació d'un informe de pràctiques |
20 |
Mixed tests |
|
S'avaluaran els continguts de la sessió magistral
|
40 |
Others |
|
|
|
|
Other comments and second exam session |
A la segona convocatòria es fara una prova mixta única que recollira tots els continguts anteriors excepte els pràctics i seminaris amb un pes del 40%. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. |
Basic |
Alberts, Biología molecular de la célula, 3ª, Edicions Omega
Ausubel, Current Protocols in molecular biology, , John Willey & Sons
Williams & Wilson, Principios y técnicas de Bioquímica experimental, 5th, Cambridge University Press
Holme & Peck, Analytical Biochemistry, , Longman Group
Davis, Basic cell culture:a practical approach, , IRL Press
|
|
Complementary |
|
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|