Type A
|
Code |
Competences Specific |
|
Comú |
|
AC4 |
Utilitzar les eines bàsiques del disseny molecular |
|
AC6 |
Utilitzar amb fluïdesa terminologia especialitzada en anglès en els camps de la síntesi, la catàlisi i el disseny molecular |
|
AC10 |
Utilitzar els programaris de química teòrica, com a instrument per correlacionar l'estructura dels materials i les seves propietats |
Type B
|
Code |
Competences Transversal |
|
Comú |
|
BC1 |
Integrar de forma autònoma diferents teories i models fent una síntesi personal i creativa adaptada a les pròpies necessitats professionals. |
|
BC3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu en l'avantguarda del camp d'estudi, en un context de recerca. |
Type C
|
Code |
Competences Nuclear |
|
Comú |
|
CC1 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
|
CC2 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
Objectives |
Competences |
|
AC4 AC6 AC10
|
|
|
|
AC4 AC6 AC10
|
|
|
|
AC6
|
|
CC2
|
|
AC10
|
BC3
|
|
|
|
BC1 BC3
|
|
|
|
BC3
|
CC1 CC2
|
Methodologies :: Tests |
|
Competences |
(*) Class hours |
Hours outside the classroom |
(**) Total hours |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
|
Sessió Magistral |
|
25 |
45 |
70 |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
35 |
0 |
35 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
0 |
25 |
25 |
Treballs |
|
0 |
15 |
15 |
|
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
0 |
2 |
|
(*) On e-learning, hours of virtual attendance of the teacher. (**) The information in the planning table is for guidance only and does not take into account the heterogeneity of the students. |
Methodologies
|
Description |
Activitats Introductòries |
|
Sessió Magistral |
|
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Treballs |
|
Atenció personalitzada |
|
|
Atenció personalitzada |
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques |
|
|
|
Description |
Weight |
Resolució de problemes, exercicis |
|
20 |
Treballs |
|
30 |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
50 |
|
Other comments and second exam session |
|
Bàsica |
Jensen, Frank, Introduction to computational chemistry , 2006, Chichester, England [etc.] : John Wiley & Sons
Cramer, Christopher J., Essentials of computational chemistry : theories and models , 2004, West Sussex : John Wiley & Sons
Wolfram Koch, Max C. Holthausen, A chemist's guide to density functional theory, 2001, Weinheim : Wiley-VCH
Foresman, James B., Exploring chemistry with electronic structure methods, 1996, Pittsburg (PA) : Gaussian, 1996
|
|
Complementària |
|
|
Subjects that continue the syllabus |
MÈTODES TEÒRICS PER DETERMINAR L'ESTRUCTURA ELECTRÒNICA I MOLECULAR/13685206 | MODELITZACIÓ COMPUTACIONAL EN CATÀLISI I CIÈNCIA DE MATERIALS/13685211 |
|
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation. |
|