Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A23 |
Realitzar educació alimentària. |
| A24 |
Planificar i desenvolupar programes de promoció i de prevenció de la salut. |
| A26 |
Analitzar i avaluar els riscos alimentaris. |
| A37 |
Assessorar legal, científica i tècnicament a la indústria alimentària i els consumidors. |
| A38 |
Implementar sistemes de qualitat. |
| A39 |
Realitzar tasques de formació de personal. |
| A40 |
Assessorar en la comercialització dels productes alimentaris. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social |
| B8 |
Sensibilització en política ambiental. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A23 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A24 |
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A26 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A37 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A38 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A39 |
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
| | A40 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i d'una manera integrada, tota una sèrie de competències específiques, transversals i nuclears
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es puguin aplicar
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionales de l'àmbit
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B6 |
Descriu la situació que justifica la necessitat del projecte
| | B8 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
| | C6 |
Identifica necessitats de formació
|
Procediments de selecció i assignació |
Procediments |
L'estudiant abans de finalitzar 3r de grau escollirà el periode de realització d'aquest pràcticum conjuntament amb la selecció que es farà dels altres rotatoris, l'ordre d'elecció és realitzarà per nota d'expedient acadèmic. L'estudiant es posarà en cotacte amb els diferents tutors que ofertin la possibilitat de realitzar aquest practicum opcional. |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
1 |
0 |
1 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
60 |
60 |
Memòria |
|
2 |
10 |
12 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Informació sobre les activitats a realitzar i criteris d'avaluació |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
Sessions d'informació de les diferents possibilitats de pràctiques amb la informació de cada tutor de pràctiques |
Estada de pràctiques |
Assistència obligatòria al lloc assignat de pràctiques |
Memòria |
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
|
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Estada de pràctiques |
|
S'avaluarà mitjançant una fulla de seguiment de pràctiques. En cada centre on es realitzin pràctiques hi haurà una fulla de seguiment d'actituts (10%) i d'habilitats (30%) |
40% |
|
Memòria |
|
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada.
En aquesta memòria hi ha de constar:
1. Coneixment de l'entorn de treball: informació i funcionament del lloc on ha realitzat la pràctica. (10%)
2. Treball realitzat: objectius i planificació de les 60 hores realitzades al lloc de pràctiques.(20%)
3. Reflexió de l'aprenentatge realitzat: competències i habilitats desenvolupades. (10%)
4. Descripció de l'àmbit laboral i perpectiva de futur: Disseny de un projecte futur dins l'ambit d'actuació. (20%) |
60% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|