Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A23 |
Realitzar educació alimentària. |
| A24 |
Planificar i desenvolupar programes de promoció i de prevenció de la salut. |
| A39 |
Realitzar tasques de formació de personal. |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes de forma efectiva |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu. |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb iniciativa. |
| B5 |
Treballar de forma col·laborativa. |
| B6 |
Comprometre's amb l'ètica i la responsabilitat social |
| B7 |
Comunicar-se de manera efectiva i amb assertivitat en l'entorn laboral i com a ciutadà |
| B8 |
Sensibilització en política ambiental. |
| B9 |
Reconèixer la necessitat de la recerca per a la progressió del coneixement |
| B10 |
Reconèixer i acceptar que el coneixement científic és canviant. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A23 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
|
| A24 |
Posar en funcionament, en un àmbit professional i de manera integrada, tota una sèrie de competèncias específiques, transversales i nuclears
Conèixer institucions i organismes vinculats a l'àmbit estudiat
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
|
| A39 |
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a las quales es poden aplicar
Ser capaços d'aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentament utilitzats pels professionales de l'àmbit
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Selecciona un procediment d’ entre els que li proposa el professor
Adapta els objectius d’aprenentatge proposats pel professor/a
Fa preguntes intel·ligents que qüestionen el que ha après i mostra iniciativa en la cerca d’ informació
Té una visió de conjunt de les diferents teories o metodologies d’una assignatura
Adopta autònomament les estratègies d’ aprenentatge en cada situació
Estableix els seus propis objectius d’ aprenentatge
Fa aportacions significatives o certes innovacions
Es capaç d’integrar paradigmes d’altres disciplines
Construeix coneixements compartits, aprèn i facilita la construcció conjunta de l’ aprenentatge
|
| B2 |
Utilitzar la seva experiència i criteri per analitzar les causes d’ un problema i construir una solució més eficient i eficaç
Proposar i construir en equip solucions a problemes en diversos àmbits, amb una visió global
Identificar la problemàtica del pacient i saber prioritzar els problemes, segons la gravetat i la urgència
|
| B3 |
Identificar la necessitat d’enfortir l’autoconfiança (sempre amb esperit crític) per tal de transmetre seguretat als usuaris o pacients
|
| B4 |
Gestionar l’aprenentatge autònom utilitzant les estratègies i recursos més adequats
Respectar als companys i a la institució a la qual es pertany
|
| B5 |
Participar i col·laborar activament en les tasques de l’ equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l’orientació a la tasca conjunta
|
| B6 |
Reconèixer l’existència de costums i de creences que poden aconsellar l’evitació o la modificació d’actituds diagnòstiques i terapèutiques
|
| B7 |
Utilitzar els principis gnerals de la bona comunicació (pròpies i del entrevistat
|
| B8 |
Coneix el concepte de desenvolupament sostenibilista
|
| B9 |
Conèixer les fonts d'informació científica.
|
| B10 |
Admetre opinions d’altres col·legues, contràries a l’opinió pròpia
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C2 |
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
| C4 |
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
| C5 |
Mostra respecte vers els valors propis d'una cultura de la pau i de valors democràtics
|
| C6 |
Identifica necessitats de formació
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Estada de pràctiques |
|
50 |
0 |
50 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
1 |
1 |
2 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
10 |
0 |
10 |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
25 |
0 |
25 |
Treballs de pràctiques externes |
|
25 |
0 |
25 |
Memòria |
|
2 |
10 |
12 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Informació sobre les activitats a realitzar i criteris d'avaluació |
Estada de pràctiques |
Realització de les activitats en els centres externs |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
Presentació dels objectius de promocio de la salut a realitzar i elaboració de les diferents activitats |
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
Treball de les activitats que faran als centres externs de pràctiques. Es realitzarà una simulació i estandardització de les activitats prèvia a la realització de les activitat als centres |
Treballs de pràctiques externes |
Preparació en grup de les activitats a realitzar |
Memòria |
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
Avaluació de l'activitat realtzada en les diferents sessions presencials previes a les estades pràctiques |
20% |
|
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
|
|
|
Treballs de pràctiques externes |
|
|
|
|
Memòria |
|
Elaboració d'una memòria de l'activitat realitzada.
En aquesta memòria hi ha de constar:
1. Coneixment de l'entorn de treball: informació i funcionament del lloc on ha realitzat la pràctica. (10%)
2. Treball realitzat: objectius i planificació de les 60 hores realitzades al lloc de pràctiques.(10%)
3. Reflexió de l'aprenentatge realitzat: competències i habilitats desenvolupades. (10%) |
30% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|