Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques |
| A1 |
Interpretar i definir els sistemes neurals i estructures del sistema nerviós |
| A2 |
Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas |
| A3 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d’investigació, els procediments per a formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència |
| A4 |
Planificar, executar i explicar experiments i assajos clínics |
| A5 |
Manejar la bibliografia científica i específicament en l’àmbit de la neurociència |
| A6 |
Elaborar un projecte d’investigació o assaig clínic |
| A7 |
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles de ser resolts mitjançant estudis científics o assajos clínics dins de l’àmbit de la neurociència |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals |
| B1 |
Aprendre a aprendre. |
| B2 |
Resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi |
| B3 |
Aplicar pensament crític, lògic i creatiu, en la vanguardia del camp d’estudi, en un context d’investigació |
| B4 |
Treballar amb responsabilitat i iniciativa |
| B5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o àmbits tècnics concrets |
| B7 |
Sensibilització en temes mediambientals |
| B8 |
Gestionar projectes tècnics i d’investigació o innovació |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
| C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Interpretar i definir els sistemes neurals i estructures del sistema nerviós
|
| A2 |
Formular hipòtesis, dissenyar experiments i aplicar la metodologia estadística adequada en cada cas
|
| A3 |
Seleccionar i aplicar els dissenys d'investigació, els procediments per formular i contrastar hipòtesis i la interpretació de resultats en els estudis de neurociència
|
| A4 |
Planificar, executar i explicar experiments i assaigs clínics. Saber informar-se en l'àmbit de la neurociència
|
| A5 |
Manejar la bibliografia científica
|
| A6 |
Realitzar un projecte, memòria o estudi, en el qual apliqui i desenvolupi els coneixements adquirits en el si del Màster
Tenir la capacitat per utilitzar els coneixements, destreses i habilitats anteriors per elaborar un projecte d'investigació o assaig clínic
|
| A7 |
Posseir les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigit o autònom
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar
Identificar i investigar, de forma autònoma o original, problemes susceptibles de ser resolts mitjançant estudis científics o assaigs clínics dins l'àmbit de la neurociència
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B1 |
Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i / o aplicació d'idees, sovint en un context d'investigació
Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement
|
| B2 |
Elaborar una estratègia realista per resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d’estudi
Saber aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seva àrea d'estudi
Integrar els coneixements teòrics amb les realitats a les quals es poden aplicar
Conèixer i utilitzar els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de l'àmbit
|
| B3 |
Comprendre i qüestionar els models teòrics d'una disciplina i indagar en noves àrees de coneixement
Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
|
| B4 |
Integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis
Aplicar les tècniques apreses en contextos concrets
|
| B5 |
Desenvolupar l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de valorar la realitat professional
Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Facilitar la gestió positiva de les diferències, desacords i conflictes que es produeixen en l'equip
|
| B6 |
Comunicar les seves conclusions i els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats
Proposar noves idees, oportunitats o solucions a problemes i / o processos coneguts
|
| B7 |
Elaborar una estratègia sostenible des d’una perspectiva interdisciplinària, considerant la situació global i els reptes que planteja
|
| B8 |
Elaborar una estratègia realista per a resoldre problemes complexos en contextos multidisciplinaris relacionats amb el camp d'estudi
Decidir el que cal mostrar en relació amb el treball / projecte fet, i aconseguir-ho d'acord amb la seva planificació en el termini previst
Valorar i jerarquitzar les necessitats i recursos en un context real d'intervenció, prioritzant les necessitats que han de ser objecte del projecte
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe
Escriu cartes o prendre notes sobre assumptes previsibles i coneguts
|
| C2 |
Coneix el maquinari bàsic dels ordinadors
Coneix el sistema operatiu com a gestor del maquinari i el programari com eina de treball
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
Utilitza programari per a comunicació on-line: eines interactives (web, moodle, blocs..), correu electrònic, fòrums, xat, vídeo-conferències, eines de treball col·laboratiu...
|
| C3 |
Localitza i accedeix a la informació de manera eficaç i eficient
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
|
| C4 |
Produeix un text oral gramaticalment correcte
Produeix un text oral ben estructurat, clar i eficaç
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
|
| C5 |
Mostra respecte pels drets fonamentals i d'igualtat entre homes i dones
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat
|
| C6 |
Identifica necessitats de formació
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|