Tema |
Subtema |
BLOC I: Introducció a l'aprenentatge a les organitzacions |
• Conceptes
• Evolució
• Actualitat
• Pràctica |
BLOC II: Motivar! |
• Mètodes de motivació
• Mètodes de reconeixement i recompensa
• Pràctica
|
BLOC III: Aprenentatge planificat
|
• Punt de partida? Analitzar una situació
• I ara què? Planificar
• Elaboració d'un pla de formació
• Pràctica |
BLOC IV: Execució del Pla de formació |
• Indicadors
• Quadre de comandament
• Avaluació de l'execució del Pla
• Avaluació de l'impacte de la formació
• Elaboració de la memòria
• Pràctica |
BLOC TRANSVERSAL: Coneixements que adquiriran en llarg del temari. |
• Bones pràctiques
• Mètodes de formació
• Tecnologies de la informació i la comunicació
• Tècniques d'aprenentatge en col·laboració |
Descripció |
Seguimiento y orientación individual del alumno (presencial i virtual). Tutorías. |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Debats a l'aula 20% (Només aplicable si es té com a mínim el 80% d'assistència) Resolució de casos pràctics 40%
Treball 20% (Només l'han de fer els alumnes que no superin el 80% d'assistència)
Examen 40% |
Bàsica |
Dixon, N. M., El Ciclo del Aprendizaje Organizativo, AENOR, 2000 Madrid
Pedler, M., Burgoyne, J. & Boydell, T., The Learning Company, McGraw-Hill, 1991 London
Senge, P., La 5ª disciplina, en la práctica cómo construir una organización inteligente, Ed. Granica, 1995 Barcelona
Kolb, D. A., Aprendizaje y solución de problemas: Acerca de la administración de empresas y el proceso de aprendizaje, Ediciones del Castillo, 1977 Madrid
|
|
Complementària |
Guns, B., Aprendizaje organizacional: Cómo ganar y mantener la competitividad, Prentice-Hall Hispanoamericana, 1996 México
Argyris, C. and Schön, D. A., Organitational Learning: A Theory of Action Perspective, Addison Wesley, 1978 Reading
Nonaka, I.; H. Takeuchi, H., The Knowledge Creating Company, Oxford University Press, 1995 Oxford
Brown and Duguid, in Michael D. Cohen and Paul Duguid (eds), Organizational learning, Sage Publications, 1996 New York
Bocatto, E. and Perez-de-Toledo, E., Learning from the practice: fostering critical education and local development through e-learning, In Soliman (ed.) Managing Information in the Digital Economy: Issues & Solutions, pp. 486-493, 2006 Bonn
Bocatto, E. and Perez-de-Toledo, E., An Existential-Humanistic Framework to Organizational Learning, Conference proceedings of 8th European Conference on Knowledge Management (ECKM), 2006 Barcelona
Bocatto & Perez-de-Toledo, in Djelic & Vranceanu (ed) Moral Foundations of Management Knowle, Reverse Engineering of Moral Discussion: from symptoms to moral foundations, Edward Elgar (Publisher), 2007
Bocatto & Perez-de-Toledo, in Torres & Arias (ed) The Encyclopaedia of Human Resources Infor, Impacts of Enterprise Systems on Organizational Transformation, Idea Group, 2007
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|