Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A2 |
Identificar, interpretar i utilitzar les fonts jurídiques internes, europees, internacionals i comparades |
| A3 |
Assessorar, mitjançar, negociar i resoldre conflictes des d’una perspectiva jurídica |
| A5 |
Seleccionar informació no jurídica rellevant per utilitzar-la en un context jurídic |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa |
| B5 |
Treballar en equip de forma cooperativa i responsabilitat compartida |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A2 |
Analitza, interpreta i aplica les diverses fonts del nostre ordenament en les seves dimensions local, autonòmica, estatal, comunitària i internacional
| | A3 |
Genèric
| | A5 |
És capaç d’identificar elements no jurídics amb incidència en la resolució de qüestions jurídiques
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B4 |
Decideix com ha de fer el treball previst perquè tingui la màxima qualitat possible.
| | B5 |
Genèric
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1. Introducción a la tributación de las actividades profesionales
2.Inicio y cese de Actividades profesionales
3. Imposición directa que afecta a
los abogados, graduados sociales, y otros colectivos profesionales afines al mundo jurídico
4. Impuesto sobre Actividades Económicas
5.IRPF
6. IVA
|
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
4 |
0 |
4 |
Sessió Magistral |
|
24 |
12 |
36 |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
12 |
15 |
27 |
Seminaris |
|
12 |
12 |
24 |
Atenció personalitzada |
|
2 |
0 |
2 |
|
Proves objectives de preguntes curtes |
|
2 |
2 |
4 |
Proves pràctiques |
|
0 |
5 |
5 |
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Activitats encaminades a prendre contacte i a recollir informació dels alumnes i presentació de l’assignatura. |
Sessió Magistral |
Exposició dels continguts de l'assignatura. |
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
Formulació, anàlisi, resolució i debat d'un problema o exercici, relacionat amb la temàtica de l'assignatura. |
Seminaris |
Treball en profunditat d'un tema (monogràfic). Ampliació i relació dels continguts donats a les sessions magistrals amb el quefer professional. |
Descripció |
Atenció personalitzada a l'alumne, del professor, per atendre i resoldre dubtes als estudiants en relació a l'assignatura .
|
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis a l'aula ordinària |
|
Resolución de las prácticas |
10% |
Seminaris |
|
participación en seminarios, debates, foros de discusión. |
20% |
Proves objectives de preguntes curtes |
|
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. |
30% |
Proves pràctiques |
|
realización de trabajos cooperativos, proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre.
|
40% |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
L'avaluació de la segona convocatòria constarà d'una part de preguntes teòriques i la resolució d'un supòsit pràctic. |
Bàsica |
F. J. Magraner Moreno, Tributación de abogados y procuradores, Tirant lo blanch, 2008
J. Ferreiro Lapatza, Curso de Derecho Financiero Españo, Marcial Pons, 2009
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|