DADES IDENTIFICATIVES 2014_15
Assignatura (*) IDIOMA ESTRANGER (Retitulació) Codi 15224606
Ensenyament
Grau de Treball Social (2009)
Cicle 1r
Descriptors Crèd. Tipus Curs Període
6 Formació bàsica Quart AN
Llengua d'impartició
Català
Departament Estudis Anglesos i Alemanys
Coordinador/a
FERRAN LARRAZ, ELENA
Adreça electrònica elena.ferran@urv.cat
Professors/es
FERRAN LARRAZ, ELENA
Web
Descripció general i informació rellevant

Competències
Tipus A Codi Competències Específiques
Tipus B Codi Competències Transversals
 B6 Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets.
Tipus C Codi Competències Nuclears
 C1 Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès.

Resultats d'aprenentage
Tipus A Codi Resultats d'aprenentatge
Tipus B Codi Resultats d'aprenentatge
 B6 Genèric
Tipus C Codi Resultats d'aprenentatge
 C1 Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Explica i justifica breument les seves opinions i projectes
Comprèn instruccions sobre classes o tasques assignades pels professors
Comprèn les idees bàsiques de programes de ràdio o televisió
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
Recull en apunts part de la informació que s'imparteix en una classe

Continguts
Tema Subtema
1.- Introduction to the course
2. Learning to learn life writing
journal writing
your professional agenda
your professional schedule and appointments

3. Learning to learn - listening skill
- reading skill
4. Learning to learn: the lexical approach Vocabulary in chunks
Idioms
Expression
Conversation and dialogue
5.-Learning to learn: conversation and dialogue -The job interview
- Your professional interview
- Building dialogues in proffessional settings
- Building sketches
6.-Functions in conversation Showing interest (question tags)
Asking questions
Asking for clarifications etc.
7- Present simple for your professional habits and duties
8- Frequency adverbs for habits
9.-Narrative tenses: present continuous versus present simple Anecdotes, stories, narrative reports.
10- Narrative tenses: follow-up
11- Description of personality of subjects
12.- Developing reading skills Reading the news on social matters
13. -Developing reading skills (follow-up) Reading short texts on social/legal matters
14.- Telling in public & presenting in public
15.- Talking about the future 15.- Future plans, future projects
15.- Uncertainty and probability in social matters.

Planificació
Metodologies  ::  Proves
  Competències (*) Hores a classe
Hores fora de classe
(**) Hores totals
Activitats Introductòries
2 0 2
Sessió Magistral
C1
52 42 94
Treballs
C1
0 48 48
Atenció personalitzada
6 0 6
 
 
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor.
(**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat

Metodologies
Metodologies
  Descripció
Activitats Introductòries Es farà una introducció al curs i a la metodologia.
Sessió Magistral Explicació i descripció lingüistica. Pràctica de la teoria i models pel treball a casa.
Treballs Exercisis de pràctica del contingut tractat a classe.
Atenció personalitzada A les hores de tutoria

Atenció personalitzada
Descripció
el professor presta atenció individualitzada a l'alumne a les hores de tutoria.

Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Treballs
C1
S'avaluarà l'ús de l'anglès en les diferents habilitats (listening, reading, writing and reading, and interacting). 100
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

prova escrita i oral


Fonts d'informació

Bàsica

Fotocòpies dels llibres "elementary" (A2) a l'ús: Headway Elementary, Open File, etc.

Textos (particularment sketches) relatius al temes socials

Pàgines web per l'aprenentatge de l'anglès (bbc learning English, etc)

Complementària , , ,
, , ,

Recomanacions


(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent