Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Analitzar els processos d'elaboració de polítiques públiques |
| A2 |
Avaluar polítiques públiques utilitzant la tipologia d'avaluació, els models els indicadors i els instruments adequats |
| A4 |
Entendre les causes que justifiquen la intervenció econòmica de l'Estat i els instruments mitjançant els quals es du a terme |
| A5 |
Entendre els models reguladors, interpretar i aplicar correctament la normativa |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B5 |
Treballar en equip de forma col·laborativa i responsabilitat compartida, en clau de lideratge |
| B6 |
Comunicar informació, idees, problemes i solucions de manera clara i efectiva en públic o en àmbits tècnics concrets. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C5 |
Comprometre’s amb l'ètica i la responsabilitat social com a ciutadà/ana i com a professional. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Coneix i utilitza els mitjans tècnics més freqüentment utilitzats pels professionals de les administracions públiques
| | A2 |
Coneix el funcionament i les activitats d'institucions i organismes del sector públic i d'entitats privades que operen en relació amb el sector públic
| | A4 |
Coneix el funcionament i les activitats d'institucions i organismes del sector públic i d'entitats privades que operen en relació amb el sector públic
| | A5 |
Analitza de forma crítica i creativa les problemàtiques administratives i jurídiques reals
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B5 |
Identifica els objectius col·lectius del grup amb els seus propis
Té en compte els punts de vista dels altres i interactua amb ells de forma constructiva
| | B6 |
Intervé de forma efectiva i transmet informació rellevant
Controla suficientment els seus nervis per expressar-se en públic
Planifica la comunicació: genera idees, busca informacions, selecciona i ordena la informació, fa esquemes, determina el tipus de públic i els objectius de la comunicació,...
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C5 |
Actua des del respecte i promoció dels drets humans i els principis d'accessibilitat universal, d'igualtat d'oportunitats, no discriminació i accessibilitat universal de les
persones amb discapacitat
| | C6 |
Defineix i desenvolupa l'itinerari curricular considerant les necessitats formatives, interessos i motivacions acadèmico-professionals
Desenvolupa recursos i estratègies que li facilitin la transició al món laboral
|
Procediments de selecció i assignació |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
0 |
0 |
0 |
Selecció/assignació del lloc de pràctiques externes |
|
0 |
0 |
0 |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
|
0 |
0 |
0 |
Pràctiques de camp/sortides |
|
0 |
149 |
149 |
Memòria |
|
0 |
0 |
0 |
Estada de pràctiques |
|
0 |
0 |
0 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Información relativa a la normativa reguladora de las prácticas externas, la función, el procedimiento de gestión y la evaluación |
Mecanismes de coordinació i seguiment de pràctiques externes |
El coordinador de las prácticas externas lleva a cabo la coordinación y el seguimiento de las prácticas manteniendo reuniones y contactando con el tutor designado por la entidad colaboradora |
Pràctiques de camp/sortides |
Realización de las tareas correspondientes al lugar de trabajo ocupado en la entidad colaboradora |
Memòria |
Memoria explicativa de las tareas realizadas en la entidad colaboradora y de las competencias adquiridas durante la estancia. |
Estada de pràctiques |
Realización de las tareas correspondientes al lugar de trabajo ocupado en la entidad colaboradora |
Atenció personalitzada |
Tutorías presenciales y mediante TICs |
Mecanismes coordinació/seguiment |
Es durà a terme una coordinació interna (per part de la universitat) i una coordinació externa (per part del centre de pràctiques). |
Descripció
|
El tutor acadèmic és el responsable del seguimient i l'avaluació de les activitats desenvolupades per l'estudiant. El tutor professional designat per l'entitat, empresa o institución acollidora és la persona responsable de la formació de l'estudiant al centre de treball.Les pràctiques externes es poden dur a terme en qualsevol empresa, institució o entitat pública o privada, nacionals, estatals o estrangeres. |
Criteris i procediments d'avaluació |
Es durà a terme una avaluació interna (per part de la universitat), una valoració externa (per part del centre de pràctiques) i una autovaloració (per part de l’estudiant). |
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Pràctiques de camp/sortides |
|
Evaluación externa por parte del tutor de prácticas externas . Al finalizar el periodo de prácticas, el tutor universitario enviará al tutor de la entidad colaboradora un cuestionario de evaluación del estudiante que versará sobre aspectos como: el nivel de cumplimiento de las actividades previstas, la capacidad de aprendizaje, la capacidad técnica, la responsabilidad, la implicación, las capacidades de comunicación, las relaciones con el equipo de trabajo, etc. El tutor externo deberá otorgar una calificación final de 0 a 10.
- Evaluación interna por parte del tutor de la universidad (20%). El estudiante tendrá que entregar al tutor de la universidad una breve memoria de prácticas (2.000 palabras aproximadamente).
|
80% |
|
Memòria |
|
Evaluación interna por parte del tutor de la universidad. El estudiante entregará al tutor de la universidad una breve memoria de prácticas (no superior a 5.000 palabras) |
20% |
|
Estada de pràctiques |
|
Evaluación externa por parte del tutor de prácticas externas . Al finalizar el periodo de prácticas, el tutor universitario enviará al tutor de la entidad colaboradora un cuestionario de evaluación del estudiante que versará sobre aspectos como: el nivel de cumplimiento de las actividades previstas, la capacidad de aprendizaje, la capacidad técnica, la responsabilidad, la implicación, las capacidades de comunicación, las relaciones con el equipo de trabajo, etc. El tutor externo deberá otorgar una calificación final de 0 a 10.
|
80% |
|
Altres |
|
Evaluación interna por parte del tutor de la universidad. El estudiante entregará al tutor de la universidad una breve memoria de prácticas (no superior a 5.000 palabras) |
20% |
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|