Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Analitzar els processos d'elaboració de polítiques públiques |
| A4 |
Entendre les causes que justifiquen la intervenció econòmica de l'Estat i els instruments mitjançant els quals es du a terme |
| A5 |
Entendre els models reguladors, interpretar i aplicar correctament la normativa |
| A6 |
Establir hipòtesis de treball, elaborar teories i investigacions científiques en matèria d'adminsitració i dret públic |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | B2 |
Dissenyar, desenvolupar i exposar una investigació original |
| B4 |
Treballar de forma autònoma amb responsabilitat i iniciativa. |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears | | C1 |
Dominar en un nivell intermedi una llengua estrangera, preferentment l’anglès. |
| C2 |
Utilitzar de manera avançada les tecnologies de la informació i la comunicació. |
| C3 |
Gestionar la informació i el coneixement. |
| C4 |
Expressar-se correctament de manera oral i escrita en una de les dues llengües oficials de la URV. |
| C6 |
Definir i desenvolupar el projecte acadèmic i professional. |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Defineix un objecte d'estudi
| | A4 |
Defineix un objecte d'estudi
| | A5 |
Desenvolupa l'esperit analític, creatiu i crític en el moment de definir i dur a terme un projecte
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
| | A6 |
Defineix un objecte d'estudi
Coneix, analitza i utilitza críticament les fonts i la bibliografia
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| B2 |
Recull la informació significativa que necessita per resoldre els problemes en base a dades i no només opinions subjectives i segueix un mètode lògic d’ anàlisis de la informació
Segueix un mètode lògic per identificar les causes d’ un problema i no quedar-se amb els símptomes
Elabora una estratègia per a resoldre el problema
| | B4 |
Gestiona i organitza el treball i el temps d’ acord amb la planificació donada
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| C1 |
Expressa opinions sobre temes abstractes o culturals de forma limitada
Comprèn informació i articles de caràcter rutinari
Extreu el sentit general dels textos que contenen informació no rutinària dins d'un àmbit conegut
| | C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals
| | C3 |
Avalua críticament la informació i les seves fonts i la incorpora a la pròpia base de coneixements i al seu sistema de valors
| | C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa
Produeix un text escrit gramaticalment correcte
Produeix un text escrit ben estructurat, clar i ric
Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa
| | C6 |
Identifica els propis interessos i motivacions acadèmico-professionals
|
Procediments de selecció i assignació |
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
|
1 |
0 |
1 |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
|
1 |
0 |
1 |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
0 |
292 |
292 |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
|
1 |
0 |
1 |
Atenció personalitzada |
|
4 |
0 |
4 |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
Presentación de la finalidad, objetivos formativos, metodología, sistema de dirección t evaluación final del TFM a cargo del coordinador de la asignatura. |
Selecció/assignació del treball de fi de grau |
El coordinador del TFM asignará los trabajos teniendo en cuenta los intereses de los estudiantes y el profesorado disponible para asumir las tareas de tutor. La asignación tendrá lugar a partir del mes de noviembre, después de una sesión de coordinación presencial con los estudiantes. |
Mecanismes de coordinació i seguiment del treball de fi de grau/màster |
La coordinación tendrá lugar mediante reuniones y contactos mantenidos entre el coordinador de la asignatura TFM, el tutor y el alumno. El seguimiento se llevará a cabo a través de las siguientes formas:
a) Tutorias
- realización de un mínimo de 4 tutorías entre el tutor del TFM y el estudiante, en las que se llevará a cabo la concreción y acotación del tema del trabajo, así como la orientación, dirección y supervisión de la realización y defensa del trabajo
b) Realización de un informe favorable o desfavorable sobre el TFM |
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
Redacción de un trabajo académico, de acuerdo con los criterios formales y estructurales publicados en el moodle de la asignatura. El texto que tendrá que ser original no podrá tener una extensión menor de 50 páginas. |
Selecció/assignació del treball de fi de màster |
El coordinador del TFM asignará los trabajos teniendo en cuenta los intereses de los estudiantes y el profesorado disponible para asumir las tareas de tutor. La asignación tendrá lugar a partir del mes de noviembre, después de una sesión de coordinación presencial con los estudiantes. |
Atenció personalitzada |
Se realizará mediante tutorías entre el tutor del TFM y el estudiante, en las que se llevará a cabo la concreción y acotación del tema del trabajo, así como la orientación, dirección y supervisión de la realización y defensa del trabajo |
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
El TFM se defenderá de forma pública y presencial ante un tribunal organizado por el coordinador académico del máster, o persona en quien delegue.
Sin embargo, con carácter excepcional y previa solicitud formal y motivada firmada por el estudiante y el coordinador académico del máster o persona en quien delegue, los centros pueden autorizar la defensa a distancia de forma virtual, siempre que se produzcan las condiciones técnicas, administrativas y económicas que permitan la viabilidad. En el caso de másters con docencia a distancia, se podrá realizar de forma virtual.
El tribunal estará formado por tres miembros y tres suplentes designados entre el profesorado universitario. No obstante, también podrán formar parte del tribunal expertos externos a la universidad.
El coordinador académico del máster, o persona en quien delegue, designará el
presidente, el vocal y el secretario. Este último debe rellenar el acta y hacerla firmar por
todos los miembros del tribunal |
Mecanismes coordinació/seguiment |
|
Descripció
|
Se realizará mediante tutorías (al menos 4) entre el tutor del TFM y el estudiante, en las que se llevará a cabo la concreción y acotación del tema del trabajo, así como la orientación, dirección y supervisión de la realización y defensa del trabajo |
Criteris i procediments d’avaluació |
|
Metodologies |
Competències |
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Elaboració del treball de fi de grau/màster |
|
Evaluación del TFM por el tutor |
40% |
|
Presentació i defensa del treball de fi de grau/máster |
|
Evaluación de la defensa del TFM por una comisión de expertos |
60% |
|
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
|
Bàsica |
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|