Tipus A
|
Codi |
Competències Específiques | | A1 |
Utilitzar adequadament el dret empresarial i de la contractació com un sistema regulador de les relacions socials, econòmiques i empresarials |
Tipus B
|
Codi |
Competències Transversals | | CT2 |
Formular valoracions a partir de la gestió i ús eficient de la informació |
| CT4 |
Treballar en equips multidisciplinars i en contextos complexos |
Tipus C
|
Codi |
Competències Nuclears |
Tipus A
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| A1 |
Dóna resposta als problemes jurídics que susciten els contractes mercantils
|
Tipus B
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
| CT2 |
Organitza la informació amb les eines adients (en línia o presencials), per garantir-ne l'actualització, la recuperació i el tractament, a fi de reutilitzar-les en futurs projectes
| | CT4 |
Es comunica i col·labora amb altres equips per assolir conjuntament els objectius proposats
|
Tipus C
|
Codi |
Resultats d'aprenentatge |
Tema |
Subtema |
1.- Contratos de compraventa y afines |
|
2.- Contratos de colaboración y distribución |
|
3.- Contratos de obra por empresa |
|
4.- Contratos bancarios, bursátiles y de seguros |
|
5.- Contratos sobre bienes inmateriales |
|
Metodologies :: Proves |
|
Competències |
(*) Hores a classe
|
Hores fora de classe
|
(**) Hores totals |
Activitats Introductòries |
|
1 |
0 |
1 |
Estudis previs |
|
6 |
10 |
16 |
Resolució de problemes, exercicis |
|
9 |
25 |
34 |
Treballs col·laboratius. |
|
1 |
10 |
11 |
Fòrums de debat |
|
1 |
11 |
12 |
Atenció personalitzada |
|
1 |
0 |
1 |
|
|
(*) En el cas de docència no presencial, són les hores de treball amb suport vitual del professor. (**) Les dades que apareixen a la taula de planificació són de caràcter orientatiu, considerant l’heterogeneïtat de l’alumnat |
Metodologies
|
Descripció |
Activitats Introductòries |
El profesor explicará el funcionamiento de la asignatura y la metodología a emplear |
Estudis previs |
El profesor explicará los aspectos más relevantes de los apartados del programa. |
Resolució de problemes, exercicis |
Los estudiantes resolverán los casos prácticos facilitados por el profesor, aportando las soluciones sobre la base de la legislación, jurisprudencia y doctrina consultada. |
Treballs col·laboratius. |
Los estudiantes serán agrupados para trabajar conjuntamente alguno de los contenidos de la asignatura. Previamente, se establecerán los objetivos y los plazos del trabajo. |
Fòrums de debat |
Los estudiantes serán invitados a participar en diferentes foros de debate aportando su visión fundamentada a las cuestiones planteadas. |
Atenció personalitzada |
El profesor atenderá al estudiante y resolverá las dudas que suscite la asignatura |
Descripció |
El profesor resolverá las dudas que tenga el estudiante sobre la asignatura |
Metodologies |
Competències
|
Descripció |
Pes |
|
|
|
|
Resolució de problemes, exercicis |
|
Cada estudiante deberá resolver los dos casos facilitados por el profesorado. |
70 %
|
Treballs col·laboratius. |
|
Los estudiantes organizados en equipos realizarán un trabajo |
20 % |
Fòrums de debat |
|
Los estudiantes serán invitados a participar en diferentes foros de debate aportando su visión fundamentada de las cuestiones planteadas. |
10 % |
Altres |
|
|
|
|
Altres comentaris i segona convocatòria |
Durante el período de recuperación previsto, el estudiante deberá presentar los trabajos relativos a las actividades no superadas. |
Bàsica |
L. Ferrando Villalba (coord), Contratos mercantiles , ,
, Revista de Derecho de los Negocios, ,
, Revista de Derecho del Transporte, ,
A. Bercovitz (dir.), Contratos mercantiles , última edición,
J. M. de la Cuesta (dir.), Contratos mercantiles , última edición,
, Revista de Derecho Mercantil, ,
, Revista de Derecho bancario y bursátil, ,
SEAIDA, Revista española de seguros, ,
|
|
Complementària |
|
|
(*)La Guia docent és el document on es visualitza la proposta acadèmica de la URV. Aquest document és públic i no es pot modificar, llevat de casos excepcionals revisats per l'òrgan competent/ o degudament revisats d'acord amb la normativa vigent |
|